Gå til innhold

apatisk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei. eg blei alvorlig deprimert for 3 år siden og depresjonen har problemer med å gji slipp. ka må eg gjør? føler veldig lite glede, føler meg tom. føler likt hele tiden..er ikkje lykkelig. er veldig opptatt av ka andre mener og tenker om meg..er litt likegyldig..får lite støtte av familie:/ er litt apatisk kanskje, er det noen andre som har hatt det sånn som har komt seg opp igjen? eller noen som fortsatt har det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det helt likt, og fikk hjelp av en psykolog, noe jeg anbefaler på det varmeste. Det er en lang vei å gå, men det er fullt mulig å bli lykkelig igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet også lenge alene. Jeg holdt en maske, men inni meg var jeg tom. Jeg syns det verste var å innrømme dette for legen. Da jeg først gjorde det, fortalte jeg ikke hvor ille det egentlig var. Derfor fikk jeg bare utdelt et ark med navn på psykologer i område jeg kunne kontakte. Det tok kanskje en månede før jeg turte å ta ringerunden. Alle (de tre jeg turte å ringe til) hadde ventelister lange som et vondt år.

 

Neste legetime innrømte jeg alt. Jeg sa at bare det å komme meg til legen var et skritt jeg hadde tenkt på i over ett år, og at jeg ikke hadde fortalt hele sannhenten sist. Det ble noen tårer, men men.. Etter det fikk jeg strax hjelp! Så søk hjelp og vær ærlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...