Gå til innhold

Er det bare meg igjen her i oktoberklubben?


Blomstenogmeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er her også. Termin i morgen.

Er lei avå vente jeg å. Trodde jeg skulle slippe å gå altfor lenge over termin med nr 3. Men neida, ser vel ut som dette går mot overtid også.

Hatt mye kynnere siste uken, men skjer liksom ikke noe mer enn det.

Tror ikke denne lille klumpen vil ut jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er her jeg å. Termin i morgen.

Trodde jeg skulle slippe å gå over termnin med nr 3. Men neida ser nok ikke sånn ut.

Hatt mye vonde kynnere siste uken, men skjer liksom ikke noe mer enn det.

Ser ikke ut som denne lille klumpen har lyst til å komme ut å hilse på oss riktig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her også. Menstermin 14.okt, UL 23.okt og overtidsvurdering i uken. Ingen tegn på noen ting. Dritt lei!

Disse terminklubbene forsvinner jo hele tiden og kan jo ikke søke de opp. Gir snart opp hele BIM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i dag å sitter her enda...for noe dritt!!!

Dere har kansje født nå, håper det for deres skyld og at jeg kommer kjapt etter :)

Har ikke vært her inne på mage dager pga at ikke jeg har funnet siden men gikk inn på ris og ros og da fant jeg den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt noen som henger igjen her... Jeg er her enda jeg også... DESSVERRE! Hehe! Er nå 10 dager over termin, og begynner å bli riiiiimelig lei! Har dagen i dag og i morgen på meg for å få til et oktoberbarn, men har nesten innstilt meg på at det raskt kan bli et novemberbarn gitt... Blir nok ikke igangsetting før tidligst 3. eller 4. november! Puh...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er her jeg også,men ser ut som det blir nov barn på meg gitt..en uke over i dag..håper på en overtidskontroll på sykehuset snart og håper det skjer noe til uken..har to fra før men aldri gått over termin dato og var veldig innstilt på å føde for lenge siden,føler jeg har kastet bort flere uker nå i permisjon...

sliter med kynnere men de øker ikke i styrke så er jo bare lureri..

har ikke lyst å bli satt i gang vil jo gjerne at det skal komme av seg selv,høres så skummelt ut når man blir satt igang

lykke til jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er flere her.. Ti dager over i dag. Ny ovt.kontroll i morgen..

Det spøker for å få føde på ABC på Ullevål nå gitt.. *sukk..

Jeg hadde også trodd at tredje ville komme litt FØR kanskje.. Men nop. Vi får innfinne oss med at vi er gode rugere :o)

Mager trøst, I know!

 

Jeg håper og håper ikke på igangsetting i morra.. Vil helst at alt skal starte for egen maskin. Men virker ikke lovende just nu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her :( ja ikke smiletegn! Hehe :P vi må vel snart belage oss på å skifte klubb, hadde liksom sett for meg oktober ;) jaja! Hold on, be strong ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...