Gå til innhold

7, 5 og 0 aar?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

vi har to gutter paa hhv 6 og 4 aar. Har begynt aa lure litt paa om vi skulle proeve oss paa en til, men i saa fall kommer jo guttene til aa vaere 7 og 5 naar ny baby kommer. Jeg synes kanskje det er litt stor aldersforskjell, hva synes dere? Flere her som har omtrent tilsvarende aldersforskjeller, og som kan dele av sine erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei

Ser det er en stund siden du skrev inlegget, men ville nå bare si at jeg syntes ikke dette er stor alders forskjell i det hele tatt. Mellom meg og min søster er det 5,5 år noe jeg syntes er helt ok og har alltids syntes. Har selv en gutt på 2 som jeg ikke har tenkt til å gi noen søsken på 2 år ennå minst.. Og i dagens samfunn trenger man ikke å skaffe leke kamerater til ungene sine ( de fleste bor jo i nærheten av andre) så alder mellomm ungene anser jeg for ikke viktig.. Man må kjenne på hva man selv vil og føler!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Typisk aldersforskjell for en attpåklatt vel? Ifølge det jeg har hørt, går dette fint fordi de store er såpass selvgående at det ikke blir så krevende. Den minste vil sikkert lære mye av de større.

 

Til syvende og sist tror jeg man må tenke over om man skal la være å få et barn man ønsker seg pga at de ikke blir så nære i alder? Er det egentlig så farlig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...