Gå til innhold

terminkalkulatorer, libero, babyverden eller terminkalkulatoren.com ?


blomsterpiken<3 spire i magen

Anbefalte innlegg

libero sin terminkalkulator er den som får opp samme terminen som JM sin. å da er jeg 12+1 i dag. men hvorfor regner de andre noe annet? noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg har bim og babyverden denne samme datoen som legen - 3. mai. På libreo sin fikk jeg 1. mai..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvem skal vi rette oss etter da? JM har jo da skrevet på helsekortet mitt 5 mai, så nå har jeg valgt å forholde meg til det frem til UL på sykehuset jeg da. men på libero sin er jeg jo like langt i uka altså 12+1 som på terminkalkulatoren sin som også er 12+1, får ikke dette helt til å stemme !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi noen regner svangerskapslengden til å være 40+2, noen 40+3 og andre 40+4.

Hold deg til jordmor sin utregning fram til ordinær ul:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så tungvint at ikke alle bare kan gjøre likt da! hehe så slipper jeg å bli så forvirra, skal ikke så mye til i disse dager nemlig! Men følger det JM har skrevet e! Så får vi se om bebien i magen er enig i den termindagen jeg ønsker meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes to forskjellige terminhjul, som leger og jordmødre bruker. Jeg husker ikke om disse to viser en eller to dager i forskjell.

Jeg vet heller ikke hav som får dem til å velge den ene framfor den andre, kanskje de følger det hjulet de får gjennom utdanningen sin? Ikke vet jeg.

Det ene hjulet er utarbeidet i Oslo, det andre i Bergen.

Det er tilpasset norske kvinner.

Svangerskapslengden varier fra kvinne fra forskjellige deler av verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...