Gå til innhold

Overtid: Pakket og strppet og klappet og klar :-)


MK73

Anbefalte innlegg

Sånn!

 

Da er jeg pakket (har jo vært det i noen uker nå), strippet (var på overtidskontroll på Riksen idag), klappet (hadde med meg samboeren, og det var veldig trivelig - for det ble mye venting, og så fikk han også litt informasjon etc) og klar (sier seg selv når jeg er 41 fullgått uker, tror jeg..).

 

Hodet ligger festet godt nede i bekkenet, og jeg hadde faktisk 2-3 cm åpning (hadde ikke våget å håpe på det), og Mini har det helt fint, så når jeg i tillegg ble strippet så er det vel lov å håpe at det kanskje skjer noe mer i løpet av helga?..

 

Hvis ikke så blir det ny kontroll mandag.

 

Hvordan er det med dere andre på overtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er 6 dager på overtid, hadde termin lørdag 15.10, og skal på overtidskontroll på mandag. Håper det skjer noe før den tid! :)

 

Høres ut som du er klar og vel så det MK73 :):)

 

Lykke til, håper det blir helgabarn på oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin den 15 og på mandag den 10 kom svigerinna mi opp med en pakke amme te:-) hun hadde drukket det når hun var på overtid. Etter to timer etter jeg hadde drukket den så gikk vannet:-)

ringte til føden, og de ba meg komme ned morgenen etter om ikke riene kom. EN lang historie, men etter tre dager uten rier så ble jeg satt igang..

torsdag den 13, to dager før termin, kom en vellskapt nydelig jente til verden:-))

Har bare positiv opplevelse av hele prosessen...Nå er vi hjemme og bare koser oss hele tiden..

Vill anbefale amme te på det varmeste for dere som er lei av å vente:-)))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...