Gå til innhold

sykebil til føden!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk meg en skikkelig overraskelse i går. Må bruke sykebil når fødselen starter. Har vist ikke noe valg. Bodde en annen kant av landet da jeg fikk mine to første. Hadde en time å kjøre til sykehuset da, men var aldri snakk om ambulanse. Her får ingen flergangsfødende kjøre privarbil, ambulanse med jordmor er et must! Har vært med ambulanse da jeg var 11 år og det var helt pyton, frister ikke å ligge bak i bilen når riene har startet. bor 5 mil + 25 min med ferge unna sykehus, synes ikke det er avskrekkende langt, og vet at jeg kommer meg til sykehus i tide.Så jeg vil kjøre dit i bilen vår. vil ikke ha gubben i bil bak ambulansen. Han blir så stresset under fødsel, hvem skal sitte på med han og fortelle at det går bra vi rekker fram i tide? Nei det må finnes et unntak for dette. Jeg vil ganske enkelt ikke bruke ambulansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jøss så rart, trodde ikke de brukte ambulanse hvis ikke behovet er der...dårlig prioritering av resurser spør du meg!!! Trenger jo ikke være noe forskjell på om man er førstegangs eller fleregangs fødende. Håper dere kan kjøre selv og at mannen er roligere da :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...