Gå til innhold

Haugesunds jenter! Har dere født?


-98-11-13

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg, jeg har bare 10dager igjen :)

 

Tror kanskje slimproppen har gått og har hatt en del mensmurringer i helgen ;) Håper jeg får i løpet av uken ;)

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg har 14 dager igjen til termin, men i morgen skal jeg inn til en sjekk på sykehuset. Baby ligger ikke der den skal, men ligger stort sett på tvers. Er veldig spent på om de vil sette meg igang eller om det blir keisersnitt. Er veldig veldig fødeklar nå:) Kjenner også litt murringer innimellom, og mener på at jeg har hatt noen små rirer. Sikkert modningsrier.. Er stor og tung som en hval hehe;) Skal bli fantastisk å kunne ligge på magen, sprette opp fra benken og bøye seg igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ordentlig spent på hvordan det har gått med dere? Fortell, fortell;) På tirsdag regner jeg med at de tar vannet mitt. Gru-gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da kom jenta til verden 20.10.2011

 

Jeg hadde en fantastisk fødselsopplevelse :)

 

Var en siste tur på jobb, på torsdag, for å gjøre ferdig en ting jeg hadde blitt hengende etter med ;) Da jeg kjørte hjemover i 12 tiden, så var jeg sikker på at noe var på gang. Han opp en maskin med klær, og kl 13 så var riene igang. Kl 14.30 kom samboeren min hjem, kl15.30 kjørte vi på sykehuset. Kl17.09 var hun født :) Alt gikk overraskende fint, uten smertelindring og kun 2pyntesting :)

 

Vi sov over på et familierom, men dro hjem dagen etterpå.

 

Nå er hun 2 dager gammel og vi koser oss ihjel :)

 

Lykke til til dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...