Gå til innhold

Treff på Lillehammer?


Ringen

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 12 April og har netopp flyttet fra trøndelag til en plass litt utenfor Lillehammer å det hadde vært trivelig å blitt kjent med flere som også er gravide :) Noen som er int?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg flytter til Brøttum første helgen i desember og vil gjerne treffe andre som er gravide. Jeg har termin 22 april :) (Brøttum ligger mellom Lillehammer og Moelv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Gausdal som er litt nord for Lillehammer, så kanskje Lillehammer hadde vært en fin plass å møtes? Er ca midt i mellom det tror jeg :) Veldig trivelig å bli kjent med flere iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Lillehammer går helt fint :) Jeg er på Lillehammer fra 3. desember, men trenger nok litt tid på å pakke ut og komme i orden. Men i løpet av desember er jeg klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott :) Regner med at jeg er ferdig innen første uka i desember. Kanskje vi bare skulle satt opp et treff of sett om det var flere som ville være med? Hva med 16 desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er en grei dato for min del, men jeg er ikke særlig kjent på lillehammer enda da, kanskje du vil sette opp når og hvor? Går ut ifra at du kanskje er litt mer kjent enn meg...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget en gruppe på facebook som jeg kaller: Vi som venter barn i 2012 fra Hedmark og Oppland.

Bli medlem så har vi alle samlet på et sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei, er ei fra Lillehammer som godt kunne tenke meg å bli med i gruppen Vi som venter barn i 2012 fra Hedmark og Oppland på FB, men finner ikke den gruppa. Noen som vet noe om dette, eller andre som har fått baby i 2012 eller snart får som er interessert og treffes :-) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...