Gå til innhold

Hva med en egen Mai-lykke gruppe på Facebook?


Nettasverden

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som syns det er en god idè med en egen gruppe for oss på Facebook? Hvor vi kan legge ut bilder, meninger og følelser.

Det blir en gruppe som kun Mai-ventende kan bli medlem i.

Har hørt om positive erfaringer og opplevelser om sånt.

Skriv hva dere syns, så setter vi igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den blir lukket(hemmelig). Ikke så mange som vet om min tilstand enda, så greit at folk ikke får vite det på Facebook.

Dette blir noe som skal være mellom oss Mai-ventende... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver nå og opprette gruppen. Men trenger å legge til noen venner for å fullføre. Derfor må jeg nesten bli venn med noen her for å få det til.

Navnet mitt der er Jeanette Sjokomelk Elverhøy. Kan noen legge meg til, så er dette snart i orden. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger visst ikke å være venner på face... for å være i samme gruppe. Men skjønner ikke helt hvordan jeg ellers skal få det til. Den krever at jeg legger til noen venner..... Skal ikke være enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er hemmelig...Men heter Mai-lykke. Kommer du inn når du skriver det? Det er fordi noen av oss trenger å være litt hemmelige med det.

Ellers kanskje vi må bli venner først?

Har ikke så mye erfaring med hemmelig gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått noe medlems-spørsmål fra gruppen Camilla? Ellers må vi kanskje bli venner der først. Hemmelig skal være hemmelig skjønner jeg. Ihvertfall ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere kanskje har skjønt så er dette en hemmelig gruppe på Facebook. Derfor er det vanskelig å finne gruppen når man ikke er medlem.

Så hvordan klare å bli medlem? Vi må nesten bli venner først, så legger jeg deg til i gruppen. (Kan godt ta bort vennskap når man er medlem om man ønsker...).

Håper vi blir mange etterhvert!

 

Jeanette Sjokomelk Elverhøy (face-navn) Skriv gjerne med at det gjelder Mai-lykke....

 

Gleder meg til å dele ting med dere... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også godt bli med, men tror dere ikke det er lurt å sende de virkelige navnene på pm i stedet? "Alle" kan jo lese hva dere skriver her... Og da er hemmeligheten med spire avslørt... Bare en tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...