Gå til innhold

TREFF???


AJS

Anbefalte innlegg

Hei! Her inne er det jo nesten dødt! Jeg har termin 23 oktober, og vil gjerne bli kjent med flere som er gravide i denne byen.

 

Det er jo koselig med trilleturer når den lille kommer. Er det noen som vil slenge seg på her? Begynner å haste for min del :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med hvis vi får til treff på ettermiddag/ kvelden en ukedag. Har termin 7 desember så har ikke gått ut i permisjon enda. Jeg synes både trilleturer og hjemmetreff hadde vært kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så svaret først nå, så det kom litt brått på. Ser ut til at det bare er meg og deg som er interessert i å starte ei gruppe. Kan jeg få spørre om hva som er din bakgrunn? Alder, barn fra før? Jeg er 34 år og har ei jente på 1,5 år. Jeg synes det var veldig kjekt å ha flere å finne på ting med på dagtid sist jeg var i permisjon; trilleturer, treff hjemme hos hverandre osv, så kunne godt tenke meg det samme nå. Jeg har termin 7 desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei,

vi er en gjeng som treffes hver onsdag i kristiandsand, hiv dere gjerne med hvis dere er i byen...

Ellers, har litt utstyr og tøy til salgs: BeSafe bilstol 0-13 kilo, BabyBjørn bæresele og billig baby-guttetøy/"bobbledresser" og noe jentetøy str 98 og 104, noe nytt og noe pent brukt. Kontakt meg på [email protected] hvis dere er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...