Gå til innhold

Svigermor og min bursdag :-P


laracroft

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen har vært sammen i 11 år.

Jeg har bursdag på samme dato hvert år jeg hehe ;-)

men i det siste har hun sendt gratulasjon på sms 2 dager FØR.

Jeg skriver tilbake at jeg ikke har bursdag den dagen hver gang,

men hun gjentar "tabben".

Hun er ikke surrete eller glemsk, hun er av den mobbete sorten.

Kan ok være for å irritere meg, og det er utrolig rar oppførsel...

 

Hva hadde dere svart på dette egentlig? Har dere noe råd for å få slutt på dette? Kunne tenkt meg heller at hun lot være å gratulere egentlig, bedre det!! Vi har lite med henne å gjøre sånn ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye tyder på at hun gjør det med vilje, da dette aldri skjedde før.

Hun har ikke så mange "våpen" å bruke mot meg lenger, metodene hennes er oppbrukt og avslørt, så det er mest sannsynlig at det er derfor hun har begynt med det.

Ja det er jo utrolig snålt, men slik er hun.

Jeg vil ikke være med på spillet hennes, så det er derfor jeg vil ha tips om hvordan jeg skal svare på dette hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke gi det annen oppmerksomhet enn et takk, eller ingenting. :-) Da går hu nok lei med tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Laracroft,

 

har skrevet til deg mange ganger og synes du står på i en vond situasjon. Selv har jeg hatt en svigermor som mobbet meg og fått mye trøst av deg. Min måte å få slutt på en uverdig situasjon var å si at dette er mobbing og jeg har faktisk folk som støtter meg. Jeg gav klar beskjed at i fremtiden ville jeg svare på alt som jeg opplevde som støtende. Det har gått fint. Var jeg deg ville jag ha svart nå og i fremtiden: jeg har bursdag om to dager, takk for at du er den første som gratulerer meg. Ha en fin dag!

 

Drit i dama, hun har nok flere enn deg som får gjennomgå.

 

Ta godt vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg 22:40

 

Bare hyggelig å trøste å støtte, jeg vet jo hvordan det er, og hvor mye det kan ødelegge.

Kjempetøft at du sier ifra og svarer henne, og at det hjelper, jeg er veldig veldig glad på dine vegne.

Jeg selv blir jo helt satt ut hver gang hun er ekkel, tenker at jeg skal være smart tilbake, ikke usaklig slik som henne.

Noen ganger faller jeg for fristelsen og være kvalm tilbake ;-) ,

det er vel det eneste språket hun forstår...

 

For meg betyr ikke hennes gratulasjon noe særlig, vi har stort sett ingen kontakt. Jeg vil ikke ha noe som helst fra henne noe mer.

 

Klem til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...