Gå til innhold

Sunnrøyk/E Sigaretter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

jeg er en røyker, har gått ned til 10 om dagen etter jeg fant ut at jeg var gravid. men tenkte kansje denne sunnrøyken/ e sigaretten kan hjelpe sånn jeg er røykefri. noen som har prøvd den under graviditeten eller vet noe mer en meg... ?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 5 måneder senere...

Hei.

 

Vet at 'foreldelsesfristen' er overskredet på denne tråden, men siden andre kanskje lurer på det samme vil jeg likevel svare.

 

Er du gravid bør du ikke innta nikotin uansett om det er som røyk, nikotintyggis, plaster, e-sigaretter osv.

 

Forsøk med dyr har vist at fosteret senere vil ha økt risiko for høyt blodtrykk.

Det vites ikke om dette gjelder for menneskefostre.

 

Norsk Dampselskap,

Forening for brukere av elektroniske sigaretter i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Jeg røyker e-sigg og har gått ned til 6 mg nikotin blandet med nikotin fri etter at jeg ble gravid. Vil jo anbefale deg og gå over til e-sigg og lav nikotin innhold og etterhvert nikotin fri som er planen min for så og slutte helt. Det er uansett mye bedre en vanlig røyk siden det ikke på langt nær innholder så mye skadelig stoffer som vanlig røyk og heller ikke tjære.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker e-sigg og har gått ned til 6 mg nikotin blandet med nikotin fri etter at jeg ble gravid. Vil jo anbefale deg og gå over til e-sigg og lav nikotin innhold og etterhvert nikotin fri som er planen min for så og slutte helt. Det er uansett mye bedre en vanlig røyk siden det ikke på langt nær innholder så mye skadelig stoffer som vanlig røyk og heller ikke tjære.

Lykke til:)

Så det var en stund siden nå men håper svaret kan hjelpe andre da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 18.9.2011 den 13.35, Anonym bruker skrev:

Hei

jeg er en røyker, har gått ned til 10 om dagen etter jeg fant ut at jeg var gravid. men tenkte kansje denne sunnrøyken/ e sigaretten kan hjelpe sånn jeg er røykefri. noen som har prøvd den under graviditeten eller vet noe mer en meg... ?? :)

Hei, 

Om du har tenkt å røyke under graviditet, bør du holde deg til nikotinfrie e-sigaretter  da nikotin kan være skadelig for fosteret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Hei,

Jeg vil ikke anbefale dig, at ryge e-cigaretter under graviditet, men du kan kigge på DanSmoke bagefter. Dampen fra DanSmoke e-cigaretter er langt mindre skadelig, end fra cigaretter. Du kan besøge den norske webshop for DanSmoke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...