Gå til innhold

Første treff for marsmammaer 2012. Akershus og Oslo!


M2M2M

Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Jeg har satt opp et BIM-treff for marsmammaer. 11. oktober kl.16:30. Jeg har satt Egon Byporten som treffsted da det er tog, buss og trikk i nærheten.

 

Hvem kommer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber med å skaffe barnevakt for mannen er ute og reiser. Om jeg får ordnet DET, så kommer jeg litt forsinket, for jobber til 16.00 langt ute i Bærum, og må kjøre - for bare tanken på buss får meg til å ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Og så ble håpet om å få være med knust... Mann er ikke ute og reiser, men jammen har jobben klart å legge kurs til akkurat den ettermiddagen :-( Følge med på når det blir nytt treff!

Kos dere med magene og hverandre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer treffet seg, og jeg gleder meg :-)

 

MEN, det er ikke sikkert jeg får barnevakt likevel for min lille søte, så i værste fall må jeg ta henne med meg, håper det er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Jeg er egentlig med i februarklubben, men terminen er 29.2 så det kan jo gå begge veier. Veldig koselig med et sånt treff så vil gjerne prøve å få blitt med på dette.

 

Bra initiativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig intiativ! Ble med i dag og fikk se at det er treff imorgen - så jeg håper ikke det er forseint å melde seg på? Jeg er egentlig med i februarklubben men termin i slutten av den måneden så det kan gå begge veier = )

 

Jeg blir gjerne med for å treffe flere gravide imorgen = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke kommet i dag. SKIKKELIG kjedelig! Mannen må være med å rydde ut av huset til bestemoren sin, og da har vi ikke barnevakt. FIkk vite det i går!!!

Det er ikke reservert bord, men det er bare å ringe og reservere til BIM-gruppen.

 

Jeg blir med neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...