Gå til innhold

Skal vi lage BIM gruppe i Arendal/Grimstad


williamw

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er nyinnflytter i Fevik og er veldig interessert i å møte andre i samme situasjon. Jeg er også interessert i gruppa på facebook, men siden jeg er ny her inne aner jeg ikke hvordan pm funker?!

Jeg venter nr. to 4. april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere.

Nå har det gått en tid og alle har fått litt kul på magen og noen kilo ekstra. Jeg foreslår et treff eksempelsvis onsdag 25. Januar kl 10.00 på Platebaren i Grimstad. Vet at de fleste jobber dagtid, men dette er da altså et forslag:)

Selv er jeg 30 år, vennelaus og innvandrer til byen:) hehe, håper noen joiner:)

 

Nå vet ikke jeg om det blir noe av dette treffet?? Og om facebook gruppa som jessica foreslo er oppe og går.. er alle på fb? Hadde uansett vært greit å få satt en dato, da tiden går og det alltids vil være noen som ikke kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=:) liris' timestamp='1326132960' post='143921887]

Hei dere.

Nå har det gått en tid og alle har fått litt kul på magen og noen kilo ekstra. Jeg foreslår et treff eksempelsvis onsdag 25. Januar kl 10.00 på Platebaren i Grimstad. Vet at de fleste jobber dagtid, men dette er da altså et forslag:)

Selv er jeg 30 år, vennelaus og innvandrer til byen:) hehe, håper noen joiner:)

 

Nå vet ikke jeg om det blir noe av dette treffet?? Og om facebook gruppa som jessica foreslo er oppe og går.. er alle på fb? Hadde uansett vært greit å få satt en dato, da tiden går og det alltids vil være noen som ikke kan :)

 

Facebooksia er oppe å går, så vi venter vel egentlig på at folk skal henge seg med på fjesboka så vi kan sette en dag:) så bare slenge over navnet ditt til jessica så legger hun deg til:)

Det virka vel som at det var en del som ikke kunne, den onsdag 25. jan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om ikke alle er på facebook har jeg foreslått treff allerede denne helga eller neste :) Tiden går jo så fort!!

Tenkte bare så enkelt som å gå ut å spise sammen. Er jo ikke mange alternativer. Lørdag eller søndag en av helgene sånn i 6 tia? Noen interesse for det, og hvem kan når? Er nok ikke mulig at alle kan samtidig men kan jo treffes et par ganger :o) Hvor kan vi jo finne ut av etterhvert. Grimstad eller Arendal et sted vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg er ganske ny her og er bare såvidt gravid enda ;-) Har etter beregning termin i begynnelsen av september.

Vi flytter til Lillesand i mai, men jeg jobber i Arendal, så dersom det blir noen BIM-treff i Aust-Agder litt lenger utover våren (og spiren fortsetter å klore seg fast (krysser fingrene) hadde det vært veldig hyggelig å bli med på noen treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lykkeliten!

Du er hjertelig velkommen til å være med:) jeg bor i homborsund, så ikke langt unna:) er nok en del som har født i mai, men vi er noen som holder oss litt lenger:) jeg har termin i juni:) send meg en personlig melding med navnet ditt så kan jeg legge deg til på facebookgruppen vår:) Krysser fingrene for at mini holder seg godt fast :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skal til UL på mandag - hvis det ser bra ut da så tar jeg kanskje sjansen på å oppgi navn he he (foreløpig ingen utenom samboer som vet om dette. er jo så tidlig enda.

Men kjempekoselig om dette går bra for oss begge - er jo ikke langt mellom Homborsund og Lillesand, og det kan nok bli hyggelig å ha noen andre nybaktmødre å treffe av og til.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg godt! kan jeg spør hvor langt du er kommet? Blir spennende med UL! vi var i uke 8 og da fikk vi se det lille hjerte slå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 6+4 idag.

7+0 når jeg skal på UL mandag....håper ikke det er for tidlig til å se noe. Vet det varierer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det varierer!, så vi får krysse fingrene:) du må ha masse lykke til på mandag så håper jeg vi hører fra deg til uka!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil også gjerne henge meg på her! Jeg er 31 år, bor i Grimstad og venter nr 3 i mai! Jeg var med på bim treff med mitt første barn! kjempe koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ok! Da lager jeg en hemmelig facebook gruppe for oss i Aust Agder :) Kan dere som vil bli invitert til den sende meg en pm med navnet deres? :)

Legg meg også gjerne til på Facebook gruppa for oss som venter barn i 2012. Elisabeth Dale Froland Termin 05.05.12 (Gullebebi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det ut til å være en del aktivitet. Jeg bor i Arendal og venter første barn i april. Det hadde vært hyggelig å bli kjent med andre ventende småbarnsforeldre i området. Ble det noen treff i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo at det er lettere å bli enige osv på facebook, men syns det er dumt om denne siden blir glemt. Ikke alle vil være med i en slik treffgruppe enda. Noen er kanskje er akkurat blitt gravide, og ikke vil at alle på facebook skal vite det, men det er greit å gå på treff. Andre har kanskje ikke facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

facebookgruppen er en hemmelig gruppe, det vil si at det er ingen som kan se at du er medlem i den:) men er ikke noe problem å legge ut treffene her også:) Vi hadde treff i Grimstad på Tirsdag og det var veldig hyggelig!! Vi var fem stykker som møttes på kafe på kvelden:) Så det er feortsatt mange som ikke har vært på treff, så deter jo bare å ta initiativet til å sette opp nytt sted og tid:)

En av grunnene til å bruke facebook til detter er at det er litt lettere å få oversikten der, men vi kan bruke begge:) ikke no problem:)

Hvis du har lyst å være meg i på facebook hanne g så send navnet ditt på en personlig melding til meg så kan jeg legge deg til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei :) Jeg flytter til Arendal til uken. Venter førstemann (tror det er ei lita jenta) i begynnelsen av mai. Foreløpig kjenner jeg ingen, men det hadde vært veldig gøy å bli kjent med noen andre ventende småbarnsmødre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett denne før, men jeg vil gjerne være med på treff etterhvert. :) Har termin i september og en gutt på snart 2 fra før. Fra Arendal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...