Gå til innhold

ingen tegn til endring...


lykkeli1979

Anbefalte innlegg

hei! er 39+2 i dag, og veeeldig klar for å hilse på babyen min. leser masse om folk her inne som har maserier, ryggvondt og andre plager..... sorry for å si det - men jeg skulle ønske det var meg! da vett man på en måte at ting er på gang... er det sånn at man bør ha plager før fødselen, eller kan fødselen komme som lyn fra klar himmel? satser på sistnevnte....flere som meg, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NEI!!! Bare di vanlige tinga som ikke fører til fødsel i dag vaffal :o( Forrige gang så kom vel egentlig fødselen som lyn fra klar himmel vil jeg si. Vannet gikk helt ut av det blå, på en måte. Eneste var at slp hadde begynt å gå 6 dager før, om murring.... Men nå har slp holdt det "gående" i 2 uker sammen med murring.

Sånn kommer det sikkert til å være i 2 uker til, gidder ikke håpe på ei eineste maseri engang. Har ikke tro på det. *furt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..har fulgt litt med på deg, og forstått at du er LEI du og!!! kan vi ikke få fred snart og få ut ungen!!! for meg var det godt å høre at det kan skje selv uten "vondter" i forkant. kanskje jeg egentlig er heldig, da? er litt bekymra for å gå lenge over temin, barnet er målt til å veie rundt 4 kilo på denne tiden, så har ikke lyst på en "kjempebaby" om jeg kan velge...

i dag har jeg drukket bringebærbladte (skulle visst sette ting i gang: bullshit!) og ryddet for harde livet. får håpe at ting skjer med oss snart, beibifot!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOd morgen!!

 

I natt har jeg hatt rier....drømte jeg :P Men sitter like stor som i går. Jeg satser på at fødselen denne gang starter med rier, siden svangerskapet er helt ulikt nr1 (starta med vannavgang)

Uff....4kilo nå, og den legger daglig på seg noen gram. Men di kan jo ta feil og da. Husker sist så ble storebror estimert 10 dager før fødsel til 3650g, å ut kom en liten knert på nesten 3200g og 48 cm. Jeg ble litt paff for han var så knøtt liten :o) Han ble født 40+0 så det er jo lov å håpe at di har målt feil :D

 

Bringebærte....hehe :o) heksedrikk som samboer sier. Vet jo ikke om det funker, jeg spiste bringebærkapsler sist. Ingenting skulle være uprøvd her i heimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forrige fødsel startet bare med rier en morgen 10 dager over termin. Jeg hadde ikke hatt noe tegn på forhånd som jeg hadde lagt merke til. Hverken slimpropp, kynnere eller mensmurring. Ikke noen onter heller. Av den grunn var det ikke noe tvil om hva som foregikk når det endelig startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye for svar, nå føler jeg meg mye bedre!!!Håper vi snart slipper å vente i spenning, og får møte våre små skjønnasser;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...