Gå til innhold

Hvordan er det med vekten no en stund etter fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vetle tullo mi er no 1 mnd. gammel og jeg har fortsatt et par kilo ekstra. Håper de forsvinner av seg selv når jeg fullammer. Når er det vi kan begynne å trene magemusklene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er et par kilo unna vekten før graviditeten, men får søren meg ikke igjen buksene selv om! Tror jeg har blitt endel bredere over hoftene ja :)

 

Er litt usikker på dette med magemusklene, men jeg fikk beskjed at all trening før 6 uker var gått, var fy fy.. mye pga jeg hadde bekkenløsning. Dette var manuellterapauten som sa..

 

Men det går jo gjerne ann å trene de magemusklene på siden? Er ikke sikker :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 62 før fødsel og 74 på slutten, er nede i 65 nå. Føler meg litt tynn sånn helt plutselig, men det er nok amminga som tar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Vekta mi er ikke akkurat der jeg vil ha den nei.. har enda 5 kg igjen av svangerskapsvekten, men har tatt av 14 da.. og hun er snart en måned nå. Men det skal jo sies at jeg ikke akkurat var der jeg ønsker å være da jeg ble gravid heller da.. men det er jo en annen sak :P Gleder meg til å begynne å trene ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 12-13kg. Har tatt av 9 kg til nå. En mnd siden jeg fødte.

Veier 61 kg nå.

Jeg prøver helt bevisst å ikke gå ned i vekt for da mister jeg melka. Spiser mye mat hele tiden så vekta ikke raser ned.

 

Jeg trener knallhardt for tiden. Kjører intervaller på 10x4 minutter nå tre ganger i uken. Ellers trener jeg hver dag.

Kjører hardt på magemusklene. De skal strammes inn igjen.

 

Skjønner ikke vitsen med å vente me trening i 6 uker. Det må være noe tull? Jeg har trent siden jeg fødte og det har gått kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...