Gå til innhold

Noen som får den lille til å sove i store sprinkelsenga..?


MaybeBaby *12.08.11*

Anbefalte innlegg

Og hvordan gjør dere det? Her er det samsoving. Men vil jo "avvenne" henne det før hun blir så mye større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi samsover vi også.. hun er 12 dager gammel nå,og jeg syns det er så mye enklere å ha hun i sengen med oss med tanke på amming osv.

Men hun må jo bort i sin seng etterhvert, men jeg gruer meg :P

 

Fikk beskjed av jordmoren at de var altfor liten til å bli skjemt bort nå, at vi bare måtte kose oss sammen nå framover.

Men merker jo at vi sover dårligere, er livredd for å ligge meg på hun, hehe :) Sover nesten stiv som en stokk vedsiden av hun..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våres gutt (1uke og 1 dag) prøver vi å legge i sin egen sprinkelseng på dagtid. Der ligger han å pludrer og sover litt. Pappaen har pcen sin på rommet hans og sitter her sammen med han.

Ellers så sover han inne hos oss, men synes det er vanskelig å få han til å sove igjen når han våkner midt på natta og skal ha mat og skift.

Ammer da i senga våres.

Som regel må jeg ta han opp etter at jeg har prøvd å lagt han igjen for han vil liksom ikke sovne igjen. Da har det hendt han har sovet mellom oss.

Vet ikke når vi skal "flytte" han ut, men gleder meg ikke akkurat. Er veldig var på lyder og ligger bare å lytter etter pusten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi samsover, og så har jeg bagen til vogna ved siden av senga, så legger han litt oppi der. Tror nok det var litt vel optimistisk å tro at han skulle rett i sprinkelseng på eget rom:p hehe.

Men han er bare 9 dager gammel da, så etterhvert skal han inn på eget rom, og det ligger vegg i vegg med vårt.

Han har lange soveperioder på kveldstid, fra ca klokka 20....så tenkte etterhvert å legge han da...og evt heller ta han inn til meg når jeg legger meg, sånn at han blir vant til rommet sitt også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig gode erfaringer med samsoving, så her sover vesla (3 uker) sammen med meg i senga. Sover veldig godt da.

 

Når hun blir stor og mer fysisk av seg så flytter jeg henne i egen seng. Regner da med to dager med litt gråt, og så er hun omvendt regner jeg med.

 

Stresset mye med egen seng til storesøster da mange sa at det ikke var så bra med samsoving. Denne gangen gjør jeg akkurat det som jeg føler passer for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...