Gå til innhold

Lei av mas?


Snartmamma:)

Anbefalte innlegg

Argh.. I dag er jeg 1 hel dag over termin og jeg føler ikke på meg at noe kommer til å skje med det første, og jeg som hadde for meg selv planlagt at knerten skulle komme før terminen! Må si det er dumt å planlegge sånn for seg selv, fordi da blir man garantert skuffet! *Knis*..

 

Er det forresten andre enn meg som er lei av å våkne opp av telefoner og sms hvor det står "Har du fått baby nå?" "Er du på føden?" "Føder du nå?".. Aah, er det mulig.. Jeg tror de får vite når jeg har født, det er ikke som om jeg ringer rundt til alle og enhver å fortelle at nå reiser jeg på føden..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde vell planlagt å ha vært på mange trilleturer til nå, men her sitter jeg som 4.gangsfødene me giga mage å 3 dager over termin.

Mas ja, d kan jeg skrive under på at d er jeg lei av!!!

fant ut at d var greit me en oppdatering på fb, har ikke vært aktiv dær me tanke på graviditeten, men nå var d greit å bare skrive: fredmdeles framtong. dær er jo både venner å familie så da er di oppdatert.

 

lykke til snartmamma, vi har jo ikke mange dagene igjen uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle gjerne vært opp til oss selv å bestemme når VI følte oss klare for fødsel:) Men sant som du sier, ikke mange dagene igjen:) Masse lykke til med nr.4, tenk så kos det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...