Gå til innhold

8 dager over termin..


Vermilion

Anbefalte innlegg

..og drittlei! Noen tips til å få tida til å gå? Har prøvd alt av kjerringråd for å "lure" henne ut, men hun stortrives tydeligvis..leker rockestjerne og er fashionably late..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

teite meg..denne skulle jo postes på "3.trimester" siden vi allerede har en lik tråd..hvorfor kan man ikke slette innlegg? Uansett; jeg har for mye fritid:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1 uke til termin... Og ganske lei av å vente på snuppa, så jeg forstår veldig godt at du er lei som er 8 dager over :-O

 

Jeg har nettopp spist en skje kanel+drukket et glass melk med margarin i, så jeg har ikke kommet så langt at jeg har gitt opp kjerringrådene enda :P

 

Ellers er det ikke så mye mer som kan ryddes og vaskes her... Så det blir en del lesing og turgåing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer ullevål til å sette deg i gang?

Er veldig skeptisk tik dette nå siden de ikke har tatt deg inn enda, g jeg vil kke vente så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer her også jeg;) Skal bli vurdert i morgen med ctg og mest sannsynlig ultralyd, tror alle får time til slik kontroll etter 10 dager, ihvertfall etter det jeg har skjønt. Men er du nervøs/skeptisk så ring dit! Da får du sikkert en kontroll litt før. Jeg kjenner masser med liv og er i generelt god form så er derfor jeg venter til i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...