Gå til innhold

Noen som gir mme?


mille260

Anbefalte innlegg

Hvor mye spiser deres barn?Mi jente begynte på mme da hun var 2,5 uke.er nå 8.

Har ikke økt mengden noen ting.Hun får nå 100.Noen ganger drikker hun ikke opp alt.Satt og tenkte på dette i går kveld og kjente jeg ble litt bekymret.

har jeg grunn til dette?

 

Vi har styrer veldig med å få henne til å sove.Vil ikke sove fra kl 16-24-Helsestasjonen har ingen gode råd for å få henne til og sove.har prøvd alt. Nå lar jeg bare ho sove til hun våkner av seg selv.Våknet henne alltid når hun skulle ha mat. andre dagen nå og i går var hun ikke så grinete.Må nevne at det har vært full skrik fra kl 19 på kveldene.Gått til ostopat og kiropraktor.Noen som har noen råd?

 

Ble litt rotete.Håper dere skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får hun bare mme? Her får gutten min mme/mm på flaske på kvelden og natta.. Da spiser han lett 140ml! Og så ammer han veldig ofte i løpet av dagen, så vil si han spiser masse. Sitter stort sett klistret til puppen dagen lang, han er også 8 uker.

 

Mini her har plutselig sluttet å sove på dagen. Sovner på puppen og våkner igjen etter 5 min. Noen barn sover vel bare mer enn andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da spise han masse!hmm.Kjenner jeg blir bekymret.

Ja hun får kun mme.Hun greide ikke å gape over puppen så pumpet meg og ga på flaske i 2,5 uke,Da orket jeg ikke mere.Ble mye styr med og pumpe meg hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Hvordan legge hun på seg, da? Vår på 8 uker har fått mme nesten helt fra starten og mengden endret seg litt da hun begynte å spise litt sjeldnere enn annenhver time. Hadde en periode hvor hun spiste 170ml hver gang, men nå spiser hun litt mindre igjen. Spiser ca hver 3. eller 4. time i løpet av dagen og 1 gang på natten. Mengden på hvert måltid vil jo reguleres av hvor ofte hun spiser... Men hvor mye får hun i seg i løpet av et døgn, da? Har dere veid henne med jevne mellomrom slik at dere ser at hun legger på seg som hun skal?

 

Det med soving endrer seg jo veldig i starten. Og som nevnt over, noen barn sover mindre enn andre... Hos oss har det vært mange smådupper spredt over hele dagen. Nå begynner det å bli sånn at hun sover lengre noen av duppene, spesielt en lang midt på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja veier henne hver andre uke ca.Da hun ble født veide hun 2115.2 uker siden veide hun 3830 så føler hun legger på seg.Må ned og veie henne i morra tenker jeg.Her får hun mat hver 3 -4 time.Kan sove 5 timer på natta før hun må ha mat igjen.

 

Heldigvis godt seg til med sovinga.sovet kjempe bra i 3 dager nå.Som å få en ny baby.hun har hatt kolikk også.Ser ut som dette og gir seg..Håper det.Alle sier at di koser seg med å være hjemme.Skal ærlig innrømme at det ikke har vært så mye kos her hjemme med ei lita ei som skriker og nekter og sovne.ENDELIG vet jeg hva det vil si og kose seg..

 

Setter pris på alle svarene jeg har fått!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo veldig ut som hun legger fint på seg, da:) Ca 1700g på 6 uker?? Vår lille veide 2850g da hun ble født. Var på kontroll på mandag og da veide hun 4280g, så har lagt på seg ca 1400g på 8 uker og det sa de var kjempeflott. Da burde det være fint med din også;) Fikk du vært på helsestasjonen og veid i går?

 

Så fint at det har bedret seg de siste dagene. Det hjelper veldig med litt søvn, ja... Ikke så lett å kose seg når ingen sover skikkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja fikk veid henne i går. Nå veier hun 4070 så hun legger greid på seg.Heldigvis..puh..

 

Ja hjelper utrolig mye med litt søvn!Nesten alt å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...