Gå til innhold

Hvor mange dager igjen og hva gjør DERE på mens dere venter på at det store skal skje?


zombie2be

Anbefalte innlegg

12dager igjen her, var hos jordmor igår og hodet er nesten urikkelig;)) merker jenta har lagt seg godt ned i bekkenet, og at det stemmer som jm sa at bekkenløsningen da blir bedre:) hadde bare energien også vært her..

 

Sove,sove og sove, det blir rett og slett myyye av det. Har 2-3 dager i uka der guttevalpen er hos svigermor/dagmamma. Får ikke gjort stort:( vaska 2 maskiner klær idag og venter nå på deigen til pizzabollene. stod opp kl 11 liksom og nå vil jeg helst bare sove igjen:P til tross for ei skikkelig god natt (sov fra 22.30 ca og var oppe en time ihalv 7tida)...

 

Må vel nyte disse late dagene mens de er her, men må si jeg gleder meg til å få kroppen og overskuddet tilbake igjen;)

Blir nok travelt med en 3åring+baby, men nå er jeg leei av å være konstant trøtt;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det 6 dager igjen, og hodet er veldig godt festet og langt nede. var inne på sykehuset til kontroll i går (pga SUA,lite fostervann, og to uker over menstermin) og ble undersøkt på alle mulige måter både jeg og babyen.. Livmorhalsen var lang og lukket. Ikke det jeg helst ville høre, men legen sa det fort kunne endre seg, så.... Og babyen trives godt, tross litt begrenset mengde fostervann.

 

Dagene går med til å sove, sove, og prøve å være litt sosial når jeg først har energi.. Legger planer hele tiden, for er sååå utålmodig nå, så må ha noe å finne på hele tiden :P Heldigvis har jeg flere venninner som er i permisjon, noe som hjelper betraktelig :) Ellers er jeg jo inne på kontroller og ultralyder hele tiden syns jeg, og begynner egentlig å bli litt klar for å se sønnen min på noe annet enn en skjerm :) Skal bli strippet på mandag, så får vi se hva som skjer videre.. De ønsker ikke at jeg skal gå noe særlig over ultralydtermin, siden det er en del spesielt ifht terminene med 3 ukers sprik og SUA...

 

Ellers har jeg bakt litt, så fryseren er full av kaker ;) Har også vært på jobb flere turer å hilst på barna på avdelingen min og kolleger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare spør, SUA? hva er det..

 

nei man vil ikke høre at det er noe som er lukka oppi der nå;) har ingen aning om hva det er her i gården.. like greit å ikke vite enda..

har også hatt endel kontroller denne ganga pga jeg fikk svangerskapsforgiftning sist og blei skikkelig dårlig på slutten, har heldigvis sluppet unna denne ganga, blir fortsatt kontrollert 1gang iuka hos jordmor da,men deet er jo bare koselig;) fikk tom servert kaffe på morraen sist kontroll!

 

må nok igang å få ferdig fotobok til eldstemann,det har liksom vært siste prosjektet på gang,meen det er såå vanskelig å komme igang:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager over ul-termin og har faktisk slutta å stresse med det, hehe..stressa fælt fom termindato tom onsdag, men fant ut at det ikke gjorde ting bedre. Heldigvis har jeg tålmodige venner og familie som ikke overøser meg med meldinger og telefoner med spørsmål og mas;) Hun er vel bare ikke helt klar enda..for å få tida til å gå ser jeg serier, sett alt av breaking bad og dexter i ventetida, nå går jeg straks løs på fringe. Ellers gjør jeg husarbeid selvom alt er vaska og støvsugd 3 ganger for mye:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er at babyen har to blodkar i navlesnoren, i stedet for 3 som er mest vanlig.. Dette kan føre til at babyen får lite næring, så har derfor vært inne til jevnlige vekstkontroller i svangerskapet. Det kan også være tegn på større feil hos babyen slik jeg har skjønt, men lillegutten vår virker helt normal og har vokst fint hele svangerskapet :) (HELDIGVIS). Likevel stoler jeg ikke helt på dette før jeg har han i armene mine tror jeg :)

 

Så koselig da :) Bra du har sluppet det denne gangen. Det er iallefall godt å ha noe å gjøre, men jeg føler egentlig at jeg bare går på vent jeg nå.. Men vi har uansett ikke lenge igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vermilion :

 

Vet hva du mener med vask og støvsuging. Har skikkelig støv på hjernen om dagen. Vil liksom at babyen skal komme hjem til ett rent hjem, selv om han ikke kommer til å bry seg.. er nok mest for min egen del tenker jeg, men godt å slippe å ta husvask dagen man kommer hjem fra sykehuset også :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

 

12 dager igjen her også, siden vi har termin samme dag:)

Går igrunn bare og venter.. Selv om jeg har en følelse for at jeg må gå over...

Spørst om jeg må flytte til "september-terminklubben", men den tid den "sorg".

Gjør ingenting spesielt om dagene, prøver å sove:)

I går bakte jeg masse boller/kanelsnurrer.. Prøver å finne på ting, så dagene ikke blir så ekstremt lange...

 

Var med jordmor på onsdag, og hodet var festa og babyen langt nede:) Så det var jo bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager igjen her og jeg er på vent. Ene dagen er jeg sliten og trenger mye hvile og søvn, sånn som i dag. Andre dager har jeg mer energi, som i går hvor jeg hang opp flere maskiner klær, var på Sandvika Storsenter å kikka litt hvor jeg etterpå var ute i maisåkeren og plukket og rensket maiskolber som jeg la i fryseren... Aktivitetsnivået går veldig opp og ned.. Men det er helt greit det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 dager igjen. Var hos jordmor på onsdag og alt sto bra til. Hodet var festet og lå langt nede mente hun, og hun mente også det ville vært rart om han/hun ikke kommer iløpet av uken som kommer. Så vi får vente å se:)

 

Jeg er forsåvidt i veldig fin form om dagen, sover ikke veldig bra om nettene men sover heller litt lenger ut på formiddagen. Ellers så bruker jeg tiden sammen med kjæreste, venner og familie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...