Gå til innhold

Noen som venter barn slutten av september eller begynnelsen av oktober?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen kommende mødre i Oslo som venter barn i slutten av september eller starten av oktober? Hadde vært veldig fint å treffe andre som skal ha baby på samme tid til snakk, trillegruppe, kos og nye vennskap.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har termin 12.okt. med min første, en gutt. Og er på utkikk etter det samme som deg. Har venninner i byen, men ingen med barn. Skulle gjerne blitt kjent med noen på min alder som er i samme situasjon.

 

Hilsen Monica30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei,

 

Jeg har termin 6 oktober og det er min første, ei jente. Jeg vil gjerne møte noen som venter på barn eller allerede har barn;) Jeg bor på majorstuen.

 

Hilsen

 

Diana 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei!

Foreløpig termin 23 september. Er 31 år, første barnet etter mange år av prøving. Vil gjerne møte andre blivende mødre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Foreløpig termin 5. Oktober. Bor i Oslo og er 30 år. Har en gutt på 1 år. Ser at tråden ble startet i 2011, men bruker den likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...

Annonse

Hei, finnes det en barsel/trillegruppe for de med oktoberbarn? Har en gutt født 10.oktober og kunne tenke meg å treffe andre som fikk barn omtrent samtidig. Helsestasjonen vi tilhører organiserer ikke slike treff dessverre. Er selv 30 år og bor i Oslo (Øst).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...