Gå til innhold

Termin 5 November, Førstegangsfødende!


eltaida

Anbefalte innlegg

Noen andre her som har termin 5 November og er førstegangsfødende?

Hadde vært litt artig hvis noen hadde det samme som jeg.

Er 21 år og venter en gutt som skal hete Jamal. Faren er muslim og jeg er kristen. Er spent hvordan barnet kommer til å se ut!

Ganske sikker på at han får mørkt hår. Selv har jeg mørkeblondt hår og blå øyne, men har hørt at mørktoner er sterkere enn lyse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei,

Har nesten samme dag. Eg har termin 04.november og er førstegangsfødende. Er 23 år. Gleder meg veldig til å se hvordan den lille ser ut her og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

Jeg har også termin 5 november, men jeg er ikke førstegangsfødende. Har en gutt fra før, men han begynner å bli stor nå... 7 år, så det er nesten som å begynne på nytt. Ellers så er vi i samme situasjon ang fedrene.. Jeg er selv norsk (kristen) mens min mann er muslim.

Du får nok en nydelig gutt, det er jeg helt sikker på! Får sikkert brune øyne, mørkebrunt hår (nesten svart), men lysere i huden enn pappan sin sikkert... men man vet aldri!! Min sønn ligner masse på pappan sin, men er nesten like lys i huden som meg. Nesten enda lysere om vinteren faktisk! Men så blir han såååå fort brun og fin om sommeren!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så artig! Hva heter gutten din da? Vet du hva det blir i November da?

Ganske sikker på at han får det meste fra faren ja.

Hvordan har dere gjort det med språk?

Jeg kommer til å snakke selvfølgelig norsk, men Han kommer til å snakke arabisk med han fra begynnelsen av.

=) nærmer seg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...