Gå til innhold

Barnas hus......Elendig service!!!


TasseTass

Anbefalte innlegg

Jeg må bara få sagt dette....nå har jeg handlet et par ganger på barnas hus hvor det bla har vær nødvendig med bestilling av varer. Først bestilte vi newborn set til stokke tripp trapp stol. Etter halvannen mnd ringte jeg for å høre om de hadde fått den inn. Etter mye rot for å finne bestillingen min kunne de tilslutt informere om at denne hadde de ikke fått inn. Men de skulle sjekke ut. De fikk tilslutt tak i et sett fra en annen butikk en uke senere. I mellomtiden hadde vi også vært innom og kjøpt bugaboo-vogn. De hadde da ikke trekket (denne vognen har todelt sett, så uten det ene trekket er vognen helt bar og babisen ligger uten "tak" og "trekk") vi skulle ha, så det ble bestilt inn. Hadde i dag morges ikke hørt noen ting fra dem. Er nå ca halvannen mnd siden bestillingen ble lagt inn og det er en uke tl termin. De fant da ikke bestillingen så de trodde ikke at det var bestilt. Trodde jeg skulle bli gal!! De klarte å skrape sammen noe på lageret som jeg riktignok kunne hente, men tror det ikke før jeg får se det.

De har bare null kontroll og virker helt uinteressert i en god service ovenfor kundene sine. Jeg har hørt det samme fra venninner, så jeg har nå handlet for siste gang på barnas hus og vil ikke anbefale det til noen! Noen andre med tanker om barnas hus???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slenger meg på den! va å satt av seng og div, og de leverte ut alt feil..

unge folk som jobber der som ikke har peiling. Her i Tromsø tror jeg det skal komme en ny babybutikk med div merker...så om det er et bedre tilbud, så tror jeg det blir der jeg handler fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet for siste gang på bhus! Brukt flere tusen der i kr.sand på møbler og annet.. Orker ikke tanken på å inn der igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har akkurat samme erfaringene fra Barnas hus. De rotet med bestillingen, og de ringte meg aldri opp igjen selv om de lovet det. Ga til slutt opp og kjøpte vogn et annet sted.

 

Irriterer meg også grønn over at det aldri er hjelp å få på barnas hus i Sandvika. Har gitt dem mange sjangser, men nå er det kun baby shop som gjelder for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...