Gå til innhold

Hvordan ligger vi desembermødre an på vekta da?


Luftig med nr2 på vei*Høygrav*

Anbefalte innlegg

Uke 18, 5,5 kg opp. 2 gangs, og allerede mage..

 

Hva med dere? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God å høre at det er flere :-D

Føler meg som en elefant av og til.. første gang var jeg liten, viste nesten ikke før langt ut i sv.skapet. Men nå er jeg skikkelig bolle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det opp ca 2-3 kg... Er 19 uker på vei på torsdag.... har en liten kul på magen, så er ikke noe problem å skjule det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19+6, gått opp tre kilo (siste to de siste par ukene, så her er det skjerpings ;)

 

Magen er mye større i uke 20 denne gang tror jeg, selv om den fortsatt kan gjemmes under en litt vid tunika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 18, 4 kg opp. 2.gang for meg også - og samme erfaring ang at magen kommer MYE raskere denne gangen!! Føler at magemusklene bare ga opp alt som het innsats med det samme de skjønte at noe var på gang, og bare lot ballongen ese ut ;O) Lagt på meg mindre enn sist, men kun fordi jeg nå passer på vekta etter at jeg la på meg 20 kg sist runde... (Veier bare 50 i utgangspunktet, så det ble litt drøyt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe... Nå var jeg litt god og rund fra før av da, ikke sykt overvektig men noen få kilo for mye. MEN, jeg har gått ned 11 kilo og er 20+4 i dag... Har bitteliten mage sånn at jeg bare ser litt småfeit ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19uker, har gått opp 5 kg. stor mage! i mine andre svangerskap gikk jeg ikke opp i vekt (gikk ned) før etter passert 20 uker, så jeg lurer virkelig på hvor det skal ende denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks ferdig med uke 20. Har ikke gått opp mer enn 0,5 til 1 kg og er veldig fornøyd! Gjør ikke noe spesielt, men er litt forsiktig med å spise det ekstra man har lyst på som man egentlig ikke trenger:)

Jeg er i utgangspunktet litt i største laget med mine 90 kg og tenker derfor litt ekstra på å ikke spise unødvendig.

 

Magen er stooor. Den gikk det ikke å gjemme etter uke 12... Var sånn med førstemann også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+5 og har vel lagt på meg 3-4 kg. Fått bra mage og det ikke lengre noen tvil at at det er baby der inne og ikke bare mye god mat ;) Veldig avslappet forhold til hva jeg legger på meg kjenner jeg. Spiser rundt og går turer så får det bli som det blir :)

 

Min nr 3 forresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker, og 1,3 kg i pluss. Vekta stod stille frem til jeg passerte uke 18. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 20. 5 kg opp. Håper på å klare å holde meg under 15 kg denne gangen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 19 og opp 3 kg. Forrige svangerskap 7 kg opp på samme tid og 17 kg tilsammen. Håper på færre kilo denne gangen(-: Er så vrient å få de av igjen(-;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var på kontroll i dag (uke 24) og fikk endelig sjekka hvordan jeg ligger an på vekta, har ikke vekt hjemme og har ikke fått veid meg siden uke 9. Hadde i uke 9 gått ned 1 kg og nå har jeg gått opp 2 kg, så ikke så mye enda, men regner med det kommer etter hvert ;) Magen er endelig blitt synelig som en gravidmage og ikke smålubben mage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 5 kilo fra jeg ble gravid, er nå 21 uker. Men magen har kommet fram da, har mistet mye i rumpe og beina, nesten ingenting igjen, hehe. Men det er vel kanskje nå at vekta kommer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 uker, nr.3 + 2,5 kg..men jeg gikk først ned og sitter jo aldri stille da med full rulle hele tida.Men nå slarker det i bekkenet så turene mine blir kortere og kortere så jeg må prøve og være litt forsiktig med det jeg spiser fremover.Hadde litt ekstra fra før så er alikevel endel som skal av etterhvert.Magen begynner og ta form endelig,synes den har vært bare uformelig hittil,merket at buksene strammet ganske tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er jeg 24 uker, og vekta viser bare 1,5 kg opp. Fornøyd med det. Med førstemann hadde jeg til nå gått opp 15 kg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

uke 26 og er gått opp 1 kilo. Syntes dette virket veldig lite og tok det opp med jordmor hun sa jeg skal slappe helt av og stole på at babyen tar til seg den næringen hun trenger :) Er ikke av det tynneste slaget selv, veier 86 kilo og er 1.77.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...