Gå til innhold

mistanke om at mannen har drevet med amfetamin.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen andre her som har erfaring med amfetamin? Jeg har mistanker om at min mann har drevet med det i det siste. Han nekter så klart for det, men når jeg leser om dette stoffet og hvilke langtidseffekter det har, så er det som å lese en beskrivelse av han.

 

Noen som har levd sammen med noen som har drevet med dette? Hvordan er de?

 

Jeg vet at alle nå sikkert rister på hodet og sier at jeg skal komme meg unna han, men det er ikke det jeg trenger å høre. Jeg trenger svar på spørsmålet mitt. Dessuten - vi bor ikke sammen for tiden, bare sånn til info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er jo flere måter å legge merke til det på. Men veldig forskjell fra person til person..

Først og fremst, så er det ikke akkurat billig, så det merkes fort på økonomien.

Hvis han svetter mye, har vanskligheter med å holde seg i ro : ekstremt rastløs, gjerne utålmodig, store pupiller, trillrund i øynene, blinker mindre, drikker mye vann, spiser veldig lite mat, blir veldig opphengt i enkelte ting (som å sitte å fikle med en duppeditt i flere timer), raser ned i vekt, uren hud, snøvler en del når han snakker, tørker litt ut( munnsår ol), eller kanskje du rett og slett skulle spørre han rett ut om han bruker?

Men har han brukt det lenge, så er det hovedsaklig vekten man ser det på, samt uren hud! Er ihvertfall det som gikk igjen når jeg selv holdte på (flere år siden), og når jeg var i miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

går jo også ann og kjøpe tester som du bruker i urinen:) nekter han så er det ett tegn på at det blir brukt narkotika:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...