Gå til innhold

Ikke inatt heller...


acili

Anbefalte innlegg

Så er jeg altså 2. Dag på overtid....

 

Jenta mi valgte å ikke komme inatt heller:(

Har vært hos jordmor ( senest igår), hadde bortimot 4 cm åpning,, slimproppen har uten tvil gått!

... Etter råd fra jordmor har jeg også tatt klyster! Mye kynnere inatt, men neida!

 

Ja jeg er ganske desperat etter å få henne ut!

Siste kontroll på sykehuset ( på mandag) viste at tulla va 3800 g, i og med at jeg bare er 153 cm høy, er dette relatvt mye..

 

De vil likevel ikke sette igang siden de mener det er best at det skjer naturlig ( forrige barn var 2900g)

 

Jaja, får vel bare gå her å ruge videre da....!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

 

Trudde man var i fødsel med 4 cm åpning? De kontollene stemmer de alltid? har hørt flere ganger at det ikke stemte. Får håpe du snart får bebisn:) Har enda 14 daga til termin, så er ikke helt desp. enda;)

 

Håper du slipper å bli satt igang! Min erfaring er at det blir intensivt med kunstige og egne rier. Ser med skrekk og gru om jeg må gå over, og bli satt igang. Det vil jeg absolutt ikke!

 

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører at det ikke bare er meg da.. Har fått beskjed i 4 uker at lille mann kommer til å komme snart, harde kynnere og masrier i ett sett.. Vært inne på føden 2 ganger, men den gang ei.. Hadde 4 cm på torsdag jeg også, er nå-6 dager over termin... Kjenner på noe hele tiden, men ingen ting vil skje.. Lei av folk som maser og vil helst la være å gå ut døra og ta tlf! Men håper faktisk på å bli igangsatt på mandag for å endelig få treffe lille gull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...