Gå til innhold

Trenger sårt råd:)


lilletazz

Anbefalte innlegg

Min datter er nå 2 1/2 uke, og har fått morsmelk på flaske fra fødsel, siden hun ikke tar puppen. Jeg fikk betennelse i livmoren og måtte starte på medesiner. Dattern min reagerte på medesinene jeg tar,så jeg pumper,kaster melken,og har begynnt å gi henne erstatning, alla NAN. Hun får veldig vondt i magen av den, og hard avføring, selv om jeg også gir maltestrakt. Så i går kjøpte vi noe annet fra apoteket,som heter nutramigen(morsmelk erstatning). Denne gulper hun veldig mye av. Hun har nå hatt magsmerter, uro,skrik fra ca 20-01 hver kveld i 3 dager. er det noen som har tips til meg? Det virker som hun også suger mye luft mellom tungen og smukken på flasken. Flaskene vi bruker er Dr browns 0-3mnd. Har noen noe erfaring om babyene kanskje suger i seg mindre luft, ved bytte av smokk på flasken til den str som er større,med større hull?(fra 3 mnd) Skal ikke være lett for de stakkars små:( Håper jeg kan gi min egen melk igjen, etter jeg er ferdig med medesinene. Virker som produksjonen min er blitt mindre av medesinene også, selv om jeg pumper meg hver 3 time.

 

Mvh Lilletazz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei. har gitt mme på flaske siden min baby ble fødd. Etter mye skrik og gråt med nan,colett ol. Gikk jeg over til Nutrimigen og fikk en ny baby. Det ble stile over natta.

Ikke for å være belærende, men det er viktig og tenke på mateteknikk også ved flaskemating. Som oftest har det lite med flasken og gjøre. Jeg synest personlig at dr.brown flaskene var dårlige flasker. Synest at Avent flaskene var mye bedre. I denne typen flasker finnes også kolikkflasker som bla selges på Kiwi.

 

Dersom barnet fremdeles har det vondt vil jeg anbefale kiropraktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...