Gå til innhold

Fødselsgave:)


18.juli/29.juli

Anbefalte innlegg

Oppdaga en lapp på gulvet fra en butikk her som selger div. merke klær. Spurte mannen om han hadde vært å kjøpt noe til seg selv, og da svarte han- den skulle du ikke se... var en fødselsgave;) Så ikke hva det var da. Ble bare så glad:) Han er ikke den som kommer med overraskelsesgaver. Han sa han hadde lest på nett at flere brukte å gi det. Har ikke tenkt på tanken en gang! :) koslig va det værtfall:)

 

Flere som skal gi eller har fått fødselsgave fra mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan godt være jeg er kravstor og egoistisk, men jeg synes faktisk at man fortjener en liten oppmerksomhet etter fødselen jeg da.

 

Nå skal det også sies at jeg har slitt med fødselsangst de siste 8 mnd også, og at det av den grunn blir en ekstremt stor påkjenning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt mannen en gave allerede før fødselen, dette som en takk for alt han har måtte gjøre de siste årene siden jeg har vært så dårlig pga bekkenet.

Får også gave av mannen min når jeg har født! :) Syns det er en fin ting jeg da, selv om det ikke er et must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens beste mann på de fleste måter, men når det gjelder gaver er han håpløs. Så det vet jeg jo. Men da jeg fødte for 3 år siden, følte jeg at jeg hadde hinta såpass at jeg regnet med å få en liten ting...men det var bare meg som hadde kjøpt gave til han....det var faktisk litt leit, selv om jeg til vanlig ikke er opptatt av ting..

 

Har småmobba han litt for det siden, men nå er jeg faktisk veldig usikker, for tviler på han har funnet på noe denne gangen heller...

 

Men jeg har ihvertfall kjøpt inn et par hawaianas som han ønsker seg + et nytt "manneblad" som heter Donald, så det blir en liten ting til han, så får vi se.... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koseli da:))

Æ bli nok litt snurt om æ ikkje får nåkka:/

Syns liksom man førtjene litt oppmerksomhet etter fødseln;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk det ikke sist. Han har vist fått det med seg, at det er mange som får det. Så tenkte han vel at æ fortjente en liten oppmerksomhet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...