Gå til innhold

Daftø resort - hvor er det best å bo?


Gjest Tale30

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30

Vi skal campe på Daftö i sommer med to eventyrlystne toåringer. Er det noen som vet hvilke av områdene som er best å bo på?

 

Kaptensbyen

Solhøjden

Piratbyn

Skeppsbyn

Sjølia

Sätervallen

Skoglyckan

 

Vi er to familier som tenker å dele en større hytte med tanke på å sitte ute når barna er i seng. Egentlig hadde vel det beste være to separate hytter, begge deler har vel sine fordeler. Barna er glade i bading, og det ville være fint å bo slik til at vi er i nærheten av badelandet. Vet ikke hvor stort det er på Daftø, det er ikke sikkert at avstandene er så store?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært der, men vi skal bo i piratbyen:))

Når du booker kommer det opp et kart med alle ledige hytter der. Da kan du bestille de som ligger i samme tun.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tale30

Ingenting ledig, og jeg som trodde vi kunne velge, hahaha. Vi får hlde utkikk etter avbestillinger. Søren også. Kos dere masse, det ser utrolig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nei så kjipt!!!

 

Vi bestilte for flere uker siden, og vi skal ikke dit før i midten av august.

Til og med da var det kamp om hyttene.

Er nok veldig populært:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der nå. Bor i piratbyn. Kan anbefales :) bodde på skoglyckan i påsken. Skal være her ei uke. Utrolig greit her :) Må bestille tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tale30

Huff, vi hadde gledet oss veldig, men har tatt litt tid med å få koordinert feiren til alle involverte. Jaja..

 

Kult med noen som kan rapportere live från piratstan da.. ;) Dere får det sikkert kjempemoro på torsdag når eventyrparken åpner.

 

Et alternativ er jo å leie hytte på Lagunen da, og betale seg inn på Daftø. Noen som har tanker om det? Det var egentlig ikke så mye mer ledig der, men man fikk i alle fall tomannshytter, kunne hatt to av dem.

 

Ellers noen tips til steder som kan være moro for barn ved svenskegrensa eller så? Vi bor i Drammen, så det må være grensa her på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i nærheten og Daftö Camping er skremmende stort, et mylder av mennesker, kø overalt , en turistmaskin av de enorme.. Virkelig noe en ønsker? Man kan ikke la ungene leke fritt, man må vokte hvert skritt de tar. Ikke for å være negativ (joda vet jeg er det nå) men man bør vite at Daftö og Strömstad forøvrig sommerstid er et sted vi som faktisk bor der, unngår ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tale30

Godt innspill, 23:01.

 

Det høres jo ut som alt jeg hater, men jeg har hørt så mye bra om stedet og det så veldig bra ut på nettsidene (akkurat den delen stoler jeg ikke på).

 

Kanskje det er andre alternativer som er bedre da? Det viktigste for barna er jo strandliv. Men det var litt fristende med alle aktivitetene som man fikk delta på bare ved å bo på campen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...