Gå til innhold

Påmelding til treff torsdag 7/7 kl. 19.00 på Graffi, Solsiden. (Sept/okt.)


<3 Vila & Lille <3

Anbefalte innlegg

Vi hadde et trivelig treff 16. juni til tross for at vi bare var 4 stk som møtte opp. Da snakket vi om å møtes igjen i august, men tenkte jeg kunne sette opp et treff i juli, og se hvordan interessen er for det :)

August er så lenge til, og da nærmer det seg jo faktisk termin allerede også for noen:)

 

Meld dere på! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er nokså fersk her inne, har termin 4.sept og vil gjerne treffe flere kommende mødre :) Satser på å dukke opp 7.juli på Solsiden!

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg kommer denne gangen også jeg :-D Var veldig trivelig sist ja, håper enda flere kan møte nå da :) Har termin 13. sept jeg, da er vi ganske nære monamor1982 (og like gamle ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært så trivelig å blitt med på treffet, men jeg jobber dessverre sent akkurat denne dagen.

Jeg skal ihvertfall gjøre stor innsats for å få byttet vakt:) For dette vil jeg gjerne bli med på.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å treffe dere! :)

 

 

lindajh87: Jeg ser det er en gruppe med januartermin som har hatt et treff allerede, og som sikkert kommer til å arrangere flere ganger.

For din del, med tanke på videre kontakt og barselgruppe etter fødsel, så kan det vel kanskje være morsomt å være med på treff sammen med andre med termin i omtrent samme tidsrom..?

Men om du har lyst til å være med på treff sammen med oss, så er du selvsagt velkommen til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fremt vi er i byen og ikke på ferie så kommer jeg denne gangen også:-) Tar ferie litt på sparket i år, så det kan være en liten mulighet for at jeg ikke kan komme. Men er det Trondheimsferie så kommer jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å reservere bord i mitt navn, og sender dere navnet og mobilnr mitt på privat melding her inne, slik at vi finner hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monamor1982, du må redigere innstillingene dine, slik at man kan sende deg privat melding. Ellers får jeg ikke sendt deg navn og nummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig lyst til å komme, men må se an litt. Har en liten gutt og vet ikke hvor lenge mannen må jobbe på torsdag. Er det mulig å ta det som det kommer...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Palladia :)

Jeg bestiller bord til litt flere enn de som har meldt seg på, så det er bare å se det an :) Men fint om du kan opprette en profil her inne, sånn at jeg har mulighet til å sende deg privat melding med navn og mobilnummer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palladia: Du må endre på innstillingene til profilen, slik at du tillater at folk kan sende privat melding til deg. Ellers får jeg ikke kontaktet deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 12.okt, også veldig lyst å bli med:)

Må se om samboern er hjemme i morra og kan passe lillegutt. Om så, så er jeg absolutt med:) Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...