Gå til innhold

Spørsmål til dere pappaer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var i et forhold som absolutt ikke var bra.

For å gjøre en lang historie kort... Ble jeg banka av mannen på et julebord.

Jeg tok da min datter på 2 år og dro hjem til foreldrene mine, 70 mil fra hvor vi bodde. Jeg hadde bestemt meg for å gå fra han.

Tidligere drev han på med sex chat med andre jenter.. så tilliten var nesten borte.

Han gjør aldri noe hjemme, jeg gjør ALT!

Sover til 13/14 i helger og ferier, jeg gjør alt med barnet.

Han har aldri banket meg før el siden.

MEN: da jeg var hjemme, hadde bestemt meg for å stikke, var jeg sammen med en venn.. han tok vare på meg og det endte med sex.

Da jeg kom tilbake for å fortelle min mann at jeg ønsket ut av forholdet greide han snakke meg rundt. Og jeg ble. Endte med makeup sex.

 

SÅ!

Blir jeg gravid... Aner ikke hvem av de 2 som er pappaen.

Jeg blir rådet til ikke å si noe til mannen. for kanskje slipper jeg å si noe om det var han som var pappaen..

 

Nå... er babyen 10 mnd og har akkurat funnet ut at min venn er pappaen.

Nå aner jeg ikke hvordan jeg skal få det ut.

Jeg og mannen skal nå skilles.

 

Hvordan hadde dere reagert? Om dere fikk vite at dere ikke var pappa til barnet deres.

 

Det skal sies at han ikke tar noe del i stell o.l

 

Trenger virkelig synspunkter!!

 

VET at jeg er BAD men jeg har ikke hatt det bra med dette jeg heller, aldri trodd det kunne skje meg.

Ikke ddøm meg... Vær så snill.

Har det veldig vondt inni meg fra før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg personlig ville først reagert med sinne, så ville jeg nok blitt lei meg. Men jeg villle forhåpentligvis tatt selvkritikk for at situasjonen også. Jeg vlle uansett satt pris på ærlighet i en så alvorlig situasjon. Litt synd at du ikke var ærlig om situasjonen helt fra starten av. Utroskap er jo kanskje lettere å tilgi enn situasjonen slik den er nå. Men det aller meste kan en jo jobbe seg igjennom. Jeg ville nok fortalt det i et brev, så det kan få synke inn litt, det første sinnet kan legge seg, og man kan ha en konstuktiv samtale. I det brevet ville jeg også fortalt litt om hvordan du opplevde forholdet på tiden, men på en forsonende måte.

 

Lykke til med situasjonen!

Hilsen mann på 30 år som om få uker venter sitt første barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og venter på at "forloveden" skal nedkomme med "vår" lille sønn/datter. Avslørte henne i å være utro, noe hun har bekreftet. Får ikke vite noe om gravivditeten. Vil ta ansvar, men vet ikke en gang om jeg skal bli pappa. Det får jeg ikke vite før etter en DNA test. Utroskap aksepterer jeg IKKE, noe vi ble enige om da vi ble sammen. Nå er det en liten uskyldig tredjepart inne i bildet, som gjør at ting må sees i et litt annet lys. Jeg er villig til å kjempe for oss alle tre, men det er KUN, om jeg er far til den lille. Er jeg ikke det, lar jeg henne sitte der med barnet alene, da er det ugjenkallelig slutt. Forøvrig en konsekvens hun aldri har tenkt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med ditt første barn!

 

Og tusen takk for svar.

Setter stor pris på det.!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg unner INGEN denne situasjonen!

Det er ikke lett og ingen tror det skjer dem!

Men så skjer det likevel. Lite hyggelig.

 

Lykke til og tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Nå er min sønn snart 1 år. Hadde jeg fått vite i dag at han ikke var min sønn kan jeg ærlig talt ikke tenke meg hvordan jeg hadde reagert. Jeg forguder og elsker den lille gutten min høyere enn noe annet i verden. Hadde nok først blitt veldig sint, så lei meg og fryktelig såret. Men som sagt klarer ikke å sette meg inn i den situasjonen. Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...