Gå til innhold

Det blir ca 1,5 år mellom nr 2 og nr 3, trenger hjelp til søskenvogn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt kresen så det er sikkert ikke så mange å velge mellom. Jeg vil kunne ha barna mot meg i sportsdelen, jeg vil kunne ha en hardbag på, uavhegig rygg av hverandre, helst full liggestilling å gjerne ikke den tyngste på markede. finnes det en slik vogn?

 

Hvilken skal dere andre ha ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 11 måneder senere...

Hei

Jeg har 1,5 år mellom mine søte små ;)

Prøvde meg på en teutonia søskenvogn, hvor jeg kunne ha begge mot meg eller fra meg om jeg ønsket d.

 

Den har jeg nå solgt... Grunnen?

Veeldi fornøyd når minsten var baby, og lå fint og sov i softbag ved siden av.... Ikke fullt så kjekt når han er blitt større... Veldig lett å irritere hverandre.. Pitle og ta ting og ikke minst dra i hverandre ble for meg en stor utfordring på trilleturene...

 

Jeg har derfor nå kjøpt babyjogger city select... For meg en heeelt genial vogn...like bred som en enkel vogn... Søskena sitte på langs istedenfor ved siden av hverandre... Men de har begge god plass, og jeg kan velge hvordan di skal sitte... Mot meg, fra meg, mot hverandre, fra hverandre... Du kan koble til bilsete ved hjelp av adaptera, og hardbag om det er ønskelig.

Nå ha jeg toåringen i barnehagen, og når jeg og minste går til butikken har je kn en sittedel på... Og vogna rommer veldig veldig mye matvarer!!!

 

Oj dette ble visst langt ser jeg ;)

Men smaken er som baken, og noen barn sitter fint ved siden av hverandre ;)

 

Lykke til med valget :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bugaboo donkey! Fantastisk vogn. Kan gjøre den kjempelett om til singelvogn ved behov, feks etter levering i bhg når du er i permisjon. To seter eller hardbager eller en av hver ved siden av hverandre, kan vendes begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...