Gå til innhold

Bli med på Sommertreff, da vel!


Røde

Anbefalte innlegg

Ser det har vært noen tråder her som ble startet i januar og som fortsatt ikke har ført frem til noe konstruktivt. Men nå er det da laget et treff. Hvem blir med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei,

jeg vil også være med=) Har en liten jente på 5 måneder. Hvor på Galleriet skal vi møtes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke alikevel imorgen, er reist vekk for å være med i bryllup. Men er med hvis det blir en annen dag isteden, eller hvis det blir et til treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spørs det om Mammamarlene og HjerterS ser denne i dag.

Jeg tenkte vi kunne møtes utenfor bodyshop. I nærheten av der hvor infoen en gang var. Kl 12. :-)

 

Håper vi ses da, for vi er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er andre som ser denne i dag og ikke har annet å gjøre på, er dere selvfølgelig hjertelig velkommen!

 

Jeg triller rundt med en svart trehjuling med en lyslugget småtass i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så mange med barnevogn, men ingen som skulle på treff? Hvor ble det av alle?

 

Noen som vil sette opp ny dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg og HjerterS var der men hadde ikke fått lest her, så vi satt og kikket rundt oppe på Augustin, hehe :-)

 

Vi er klare for et nytt forsøk, så setter opp et treff på onsdag, jeg. Vi får kanskje med oss ei til også. Kostholdet mitt er litt utfordrende for tida, Augustin hadde lite jeg kunne spise, så kanskje vi kan gå et annet sted, f.eks Zupperia? Vi kan evt møtes ved den blå steinen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...