Gå til innhold

Kristiansand treff i sommer for oss med termin i høst/vinter, hvem har lyst???:)


novembergutten:)

Anbefalte innlegg

Jeg kommer! Kjenner ingen andre gravide, men dere alle må bare få med dere selv og andre, så ses vi i byen et sted?!:) forslag?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer gjerne på treff jeg. Har termin i begynnelsen av desember. Hva med å treffes på Glipp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært der å spist til nå, men det høres ut som et greit forslag:) kjempebra med interesse!:) hva med i slutten av juli?:) kan jeg spørre om alder?:) Jeg er 24. spennende om vi blir endel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ferie i hele juli, så om vi kunne tatt det første uka i august så vet jeg at jeg kan! Jeg er 34, gravid med nummer to. Håper også at det er flere som blir med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert for meg!:) har ei lita i bhg så hadde vært greit i tiden rundt lunch for da rekker jeg å hente hu, vi bor på Langenes så tar litt tid og.. Ca kl 11-1130 på Glipp den nevnte uken?? Er så usikker på om det kommer noen som helst utenom oss tre eller noe.. Er veldig dårlig med tilbakemeldinger her inne...... Hmmm...holder selvf med to og, sålenge en ikke sitter alene.. Da kan jeg likegodt dra på cafe imorgen alene:-P eller hver dag... Hvis du ser den!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også gjerne med:). Jeg har en datter på snart ti mnd, og har termin med nummer to i oktober! Passer fint rundt lunsj tider for oss også:)

 

Hva med ett treff snart?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Interessen er ikke helt i skyene, men hva med midten av juli/slutten av juli??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...