Gå til innhold

Januar 2012-barn, Trondheim. Treff 13/6


ByåsenBaby

Anbefalte innlegg

Hei alle januar-mager i Trondheim.

Da er det duket for det aller første treffet for alle med januarspire i magen.

Vi møtes på Graffi Solsiden klokka 19, mandag 13/6.

Hadde vært fint om alle som har tenkt å stille, melder seg på her, slik at jeg kan få bestilt bord til riktig antall.

Sees :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååh jeg vil kjempegjerne være med, men i pinsa er vi på hytta som er et godt stykke unna, så jeg tror ikke jeg rekker å være i TrH igjen i tide... Hvis jeg likevel skulle rekke det legger jeg inn en beskjed her i løpet av helga. Håper i alle fall at det snart blir et nytt januar-treff ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... hvordan kjenner vi egentlig igjen hverandre? Har aldri vært med på noe slikt jeg hihi ;-) Hadde vært enklere når vi januarmagene er skikkelig struttende! (Jeg har forøvrig mage likevel da...) :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm nå virker det jo som jeg har splittet personlighet, da jeg først sier at jeg ikke blir med, men så blir med likevel... Men etter en samtale med sambo'n fant jeg ut at dette var så artig at vi får dra hjem fra hytta litt tidligere ;-) Sees på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det begynner å bli noen som kan være med :)

Foreslår at alle kler seg i gymdrakt med body utenpå, så kjenner vi igjen hverandre. (hoho) Noen bedre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man holder av bordet under et kjent navn (eks BIM eller Januar ettellerannet) kan man jo spørre personalet om hvilket bord det er :) Ellers kan man jo skrive navnet selv på en stor lapp som vi legger på kanten av bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur ikke det er noe problem. Vi ser da om det står noen i 20-årene som ser litt bortkommen ut ;) vi fant hverandre ganske raskt når jeg var på bim-treff sist jeg var gravid :) For all del ikke skriv gravidbordet. Hehe. Jeg har ihvertfall ikke annonsert det som skjer i magen ennå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...