Gå til innhold

Sliten!


Marsmamma 2011

Anbefalte innlegg

Så er ble det sent i natt også! Jenta sovnet i fanget mitt etter mange mange timer med skrik! Hun sover utrolig lett, så er ikke bare bare å flytte henne over i egen seng nå! Jenta mi er 9 uker nå og jeg går bare å venter på at denne grusomme perioden skal gå over! Like mye skrik morgen og kveld kjennes på kroppen! Har prøvd det meste som kan prøves og har vel egentlig bestemt meg for å la perioden gå sin gang og glede meg til det er over!

 

Noen som har hatt kolikkbarn som har blitt bra før tre mnd?

 

Ønsker meg en god natts søvn kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Føler med deg, jeg hadde kolikk jente i 4 mnd, forferdelig vondt for barn og foreldre! kan jeg gi et lite tips som funket for oss: det sies jo at barna ikke skal sove på magen, men siden hun alikevell sover dårlig så kan du like gjerne følge ekstra med når hun evt får sove. et tips jeg fikk , som funket. finn noe som vibbrere(tannbørste,barber maskin ol..) ,jeg fikk faktisk en lien dildo, ekkelt høres det kansje ut. men jeg la hvertfall den lille saken med svak vibrering under madrassen og lot henne ligge på magen og sove... å det hjalp masse!! vi brukte vognen, å hadde henne da sovnes inne på stua sammen med oss. sukkervann var en GUUUUD for oss. ellers gikk vi til en alternativ terapaut, vet ikke hva hun gjorde med jenta mi, men bærte henne rundt og koste.. når vi kom hjem sov hun for første gang 5 timer i strekk!! JIPPI!!! masse lykke til :D håper det går fort over. trenger du en klage mur kan du bare sende meg PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Vognen fungerte til tider med min baby som hadde kolikk.

Så noen netter så sov han i vognen og da var han mye roligere og mindre skriking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...