Gå til innhold

noen fra Stavanger/Sandnes område?


Smiley85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

herlig, Mariannel, vi har termin på samme dato :)

spennende. er det første barnet, jenter?

 

Vi venter nr 2. er veeeeldig spent på hvordan han/hun/eventuellt de bli ifht jenta mi på 14 mnd :)

 

Hvor gamle er dere?

 

Jeg er 26 og holde til på Hana i sandnes, men vi skal kjøpe hus i svg innen høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme termin, men er førstemann for meg - utrolig spennende! :)

 

Jeg er 32, så litt treig igang, men nå er vi endelig klare - tipper det er noen kommende besteforeldre som vil bli fornøyde med det når tiden er inne for å fortelle :)

 

Bor på madla i Stavanger :) Høres travelt ut med husjakt/flytting med ei lita + en på vei! Lykke til i alle fall :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så kjekt :) håpe vi får gang på bim treff for januar jentene etterhvert.

 

i mitt forrige svangerskap var vi en gjeng på 12 jenter, skikkelig kjekt. traff hverandre kveldstid i beg, så etterhvert så folk var hjemme så ble d på dagtid og etter babyene var komt, så var d cafe og leketreff. knallkjekt :)

 

har hatt mindre hell med barselgruppe på helsestasjonen, derfor va bim gruppa så utrolig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må vi få til!

 

Gleder meg til det er mer sikkert! Føler at jeg går i en vakumtilstand å bare venter.. Vil så gjerne annonsere nyheten til alle, og er så kjedelig å vente.. Men er jo bedre å vente til man er over den mest usikre tiden da... Sukk, tålmodighet :)

 

Skal dere ha tidlig ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ja den tålmodigheten gitt. idag sneik jeg meg rundt på gravid avdelinga på HM. magen min har allerede begynt å komme frem ja. og orker ingenting som strammer på feil plass.

 

egentlig skulle jeg på ultralyd, men de på Hinnaklinikken har muligens vaset vekk henvisningen min, men skal få telefon fra de på mandag.

 

men jeg har veldig lyst, ingen tvil om det. men det er omtrent ingen i distriktet som tar henvisning som faktisk har ledig de neste ukene. så spørsmålet blir vel om vi vil bruke 1000 spenn på det.

 

skal du, Mariannel?

 

du, forresten, skal vi ha vårs egen hemmelig facebook gruppe, januar stavanger damer? veldig praktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, den tålmodigheten ja :))) Kan IKKE skryte på meg mye, om noe, av den... Tror ikke det viser noe enda, men føler meg noe oppblåst så løse tunikaer - ja, takk! :)

 

Jeg er helt ukjent med disse tingene, og spør jeg venninner med barn blir det for åpenbart... Men så det er altså kø på ul? Har du en spesiell grunn for å få tidlig ul via fastlege? Jeg har tenkt at jeg sikkert må gå privat siden jeg ønsker tidlig, og så får jeg heller ta den kostnaden for visshet om at ting er som det skal. Vet du hvor man går da?

 

Gode ide, hvordan går man fram da? Oppretter du gruppen så kan jeg/vi søke dem opp og melde oss inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er opprinnelig fra Sola,men bor i Sandnes.

30år og samboer.

Termin 8. januar med tvillinger.

 

Kan anbefale 5 jordmødre på Forus for tidlig UL.

Det er privat og vi batalte 500 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde veldige smerter de første 17 dagene, derfor fikk jeg henvisning. men kanskje jeg bare skal ringe 5 jordmødre på mandag :)

 

Mariannel, har sendt deg privat melding ang facebook gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger, 32, samboer og første barn her :)

 

Tvillinger ja.. Jeg har trilling-gen så den ul hadde vært greit å få tatt... Takk for tips med 5 jordmødre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da kan alle januar - jentene fra Rogaland melde seg inn i facebook gruppa:

 

Bim Januar 2012 Rogaland

 

 

jippi :)

 

 

er endel enklere å invitere til treff å slikt der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er Ultralyd bestilt, 15 juni. hoho blir spennende. 9 dager til. hva med dokke? tenkt å bestille dokke og?

 

eg bestilte på 5 jordmødre og det virka som om hu hadde endel ledig hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke vil vente, så var jeg hos Sigrids ultra for en uke siden når jeg var ca. 7 uker. Der betalte jeg "bare" 500 kr, og du får time veldig kjapt. Var greit og få bekreftet at det faktisk var noe inni der, for formen har vært (for?) upåklagelig (bank i bordet!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!

 

Jeg bestilte også ul på 5 j i dag, men skal ikke før 6. Juli. Jeg vil ha sjekk på at alt er som det skal - og da måtte jeg vente til uke 11.... Er det hjertelyd du får sjekke da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at de sjekker hjertelyd, generell utvikling og måler nakkefolden i uke 11?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes magen har kommet for mye frem ( men det er kanskje vanlig på 2 gangs), så jeg vil sjekke hvor mange huleboere som finnes inni der, men hu jordmora mente me sko høre klar og tydelig hjertelyd om ei drøy uke, da e eg 7+4. iogmed at eg e ikje e sengeliggende kvalm sånn så sist og fikk ikje i meg mat på 4 mnd, så eg føle eg meg ikje særlig gravid, så regne med lyset går opp for meg når eg ser den/de på skjermen.

 

og det er litt tvillinger i familien og, så greit å få visshet i det litt tidlig om det er to. innbiller meg det trengs enda mer tilvenning til tanken da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo på dere=)

er fra sandens 24 år og skal ha nr to ca 27 januar.

 

så gøy å treffe andre i samme båt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på Sigrids ultralyd i neste uke, bestilte time i går og fikk allerede om en uke :) Koster 500 kr! Er såååå spent =) Da er jeg midt i uke 9 når jeg skal.. Spent på hva og hvor mye jeg får se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...