Gå til innhold

Kristiansand omeng treff for termin okt- ut 2011


novembergutten:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser på overskriften at dette er kun for di som har termin fra oktober og utover.Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å "ekskludere" noen isåfall, alle gravide er selvfølelig velkomne til å treffes:) vi har da mangt å snakke om og utveksle uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette må vi få til :) Jeg kjenner ingen andre som er gravide her, så det hadde vært veldig gøy å blitt kjent med dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også gjerne med på treff (-: helst på dagen da.Har ei snuppe på 19 mnd også. Har termin i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra jenter:) Hva med for eks. fredag 24 juni som et forslag? Kl 12 på en café/ et spisested?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sjekka vaktlista enda, men håper det passer:) Spennende :) Er vi mange her i Kristiansand som har termin okt-des ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kan! Det er ikke veldig mye tilbakemelding på sidee her ang et treff!:) kjenner du noen som kanskje vil være med?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg å kan henge meg på, har termin 09 janar. Men om denne tassen følger trenden til sine brødre kan det godt bli ett desemberbarn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er også lysten på et treff. Har termin i november og kjenner ingen andre gravide i byen. Koselig å bli kjent med fler. For meg passer det bedre på ettermiddag /tidlig kveld sider jeg jobber på dagen. Herlig land er forsovidt et greit sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vi kan bli noen!:) bra! Hva passer jevnt over best?? Kveld/ettermiddag/etter 5, eller formiddag/rundt lunch, avstemning på den!!!?? Formiddag her, da er det lettere om lille er i bhg i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det passer forsovidt best for meg på formiddagen. Men kveld passer også greit!

 

Jeg har en datter på ti mnd som gjerne blir med. Da passer det fint rundt lunchtider:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...