Gå til innhold

Noen med termin rundt 20.januar?


frk86

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt på fredag,og har regnet ut at terminen blur rundt den 20.januar.Hadde vært gøy med flere rundt samme tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg testet også på fredag, og har regnet ut at termin blir ca 21 januar. :-)

Hvor i landet er dere? Selv er jeg nyinnflyttet til Østfold fra Drammen.

 

Femina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen regnet ut terminen min på mandag, landet på den 20. Januar :) , verdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt på fred den 13 ;§ men d va jo en god nyhet da. :) Regnet ut at termin blir rundt 22jan. Bor i Tromsø.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia. Gikk til legen i går og fikk bekrefta det æ allerde visste. Har sjøl regna ut termin til 23.jaunar. Bor i Lyngen og skal føde i Tromsø evn hjemme hos oss sjøl :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke!

Gravid med min første planlagte spire, termin 23.jan :)

Fra Stavanger :) Gratulerer te dere alle jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut i dag etter UL at jeg var 4 uker kortere en det jeg trudde, det gjør at jeg er i uke 8 nå, å derfor har termin i januer. vi regnet ut ca 18:) Vi gleder oss, å håper dette skal gå bra!

 

Grunnet tidlig UL, var ordet jeg har så sterke smerter og så store blødninger, så lite som kan sies sikkert. Vi sitter bare å håper, for dette barnet er velkommen til oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Da kom den dårlige nyheten:/

Med engang jeg kom hjem fra UL, fikk jeg sterkere smerter og satt omtrent på do i ett sett. Jeg begynte blø noe kraftig og ut kom det to store klumper. Dette er nok slutten på mitt svangerskap. Dette var utrolig vondt og jeg er enda helt utslitt over alle smertene! Jeg håper jeg bare er uheldig denne gang, å at vi kan prøve igjenn så fort jeg har fått samlet meg sammen! Takk til dere alle som støttet meg. Men dette gikk desverre ikke bra for meg denne gang!

 

Håper alt er/går bra med dere:) Ingen fortjener dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 22 januar! Bor i Oslo. :)

 

Anonym; føler med deg... Du har opplevd det vi alle frykter. Håper virkelig at den sitter neste gang! *Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18. januar =) redd for spontanabort! uff, men er visst sjeldent etter uke 8 =) jeg er 8+2 =)

 

vi har en fin tid i vente!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...