Gå til innhold

Treff 4 mai (-:


2små,rosa&blå

Anbefalte innlegg

Hei, setter opp et nytt treff på dagen den 4 Mai. Fikk ikke sjangsen til å gå på de to siste så det er sikkert kommet noen nye hit siden sist. Så hadde vert koselig å møte dere. Selv har jeg termin 8 aug. Også hadde det også vert flott om dere som nå har fått bittesmå kunne komme! Det var jo så trivelig sist. Jeg har forresten med meg snuppa denne gangen også (18 mnd)

 

Mvh Mia og Iselin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Skal prøve å komme jeg også. Har storebror i barnehagen så blir bare meg og magen som kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi kanskje 4 + magene og lillejenta til nå (-: det er jo flott. Håper det kommer noen flere etterhvert, jo fler jo bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha kommet, men har jordmortime og ultralyd da, så det passet dårlig. Hvis dere blir sittende en stund er det mulig jeg stikker innom etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Må desverre melde avbud.... Skal treffe mamma for å shoppe konfirmasjonstøy og onsdag var den eneste dagen hun kunne. Blir gjerne med neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skreiv et innlegg her, men det forsvant visst. Nei, vi har ikke noe fast bord, men vi pleier ikke være så vanskelige å finne med de store magene våre (-; Ellers er tlf nr mitt 92245230. Har med tulla mi, og en hvit bugaboo. Håper vi blir noen stykker da (-: Blir nok veldig koselig uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal treffet være? Eller hvor iner jeg info om dette? Hadde vært koselig å blit med. Men har termin 4mai så må se om tulla er i magen enda da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende, snart i mål du jo! Treffet er på hærlige land, info står øverst på siden over innleggene. Knip igjen å kom på lunsjtreff! (-; hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,

mulig jeg og lillegutt (Gabriel, født 7/3) kommer innom.

Jeg har mob nr 98892121 og heter Mona, hva heter du?

Hilsen Mona :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, JA, ta med baby! Prøver å forklare en 18 mnd gammel jente at mamma har baby i magen, det var ikke så lett. Kanskje du kan hjelpe meg litt, hehe.. Det er Mia forresten, som hadde med meg ei lita jente da vi var på hærlig land sist. Tror du var der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he. jeg skal gjøre mitt beste for å knipe igjen, men nå har fødselstegnene begynt å melde seg så krysser fingrene for at hun snart kommer ut!

men skal prøve å følge litt med her inne, slik at jeg kan bli med på neste treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...