Gå til innhold

hurra endelig skjedde det :)


kinaputten

Anbefalte innlegg

kai snudde seg fra rygg til mage idag noen få dager før han blir 6 mnd!

Stolt mamma.

Nå blir det fart i heimen, han åler seg nemmelig rundt omkring og med rulling regner jeg med at vi må passe godt på (har marmorgulv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Thea begynte med den slags akrobatikk ved 5 månders alder, men først ved 5 1/2 mnd fikk hun virkelig dreisen på det!! Da rullet hun avgårde bortover gulvet for å komme bort til storesøster. Hun har begynt å dra seg opp også, ikke bare situps nå lenger nei...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig navn hun har :) Og så flink, dra seg opp allerede, flinka!

Her rulles det rundt nå som bare det, men ikke i full fart bortover gulvet enda heldigvis, må nok skaffe hjelm hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt! Skjønner du er stolt da:) Er nå fremover jobben begynner nå dom de kommer seg over alt! He he Her går det ganske fort bortover gulvet når hun virkelig vil ha noe,åler seg som en mark bortover. Har vært oppe på alle fire og gynget i en mnd tid nå,men ikke knekt krabbekoden enda. Drar seg også oppover og i går fant jeg henne i vippe stolen,så her må det følges med! He he

 

Er vel masse som skjer med disse knøtta fremover nå,og er jo nesten ikke babyer lenger så mobile som de er blitt nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er SÅ morsomt for tiden. Han gir så mye av seg selv og viser tydelig med hele seg at han elsker mamman sin <3 smelt :)

Bare elsker denne tiden og i tillegg er det vår/sommer og han kan sprelle naken nesten hele tiden.

 

Er kjempetakknemmelig for å ha en frisk og sunn liten gutt!

 

(dagens skryte og være takknemmelig innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...