Gå til innhold

Hvem er vi i oktoberklubben? :)


kinaputten

Anbefalte innlegg

Jeg er mamman til Kai som ble født den 28 oktober.

Bor i syd spania og trives med det men kommer fra en liten by i nord norge :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Jeg er mammaen til to gutter og til lille Signe som ble født den 6 okt.

 

Vi bor i Akershus og trives med det:) (Selv om jeg også kunne tenke meg å bodd i Spania)! He he Elsker sol og varme,hvilket det er altfor lite av i Norge! Men er bra nå da,så får nyte det så lenge det varer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi er mamma og lille B født 10.10.10 i Bergen :-)

Våren er komt og vi er på tur og piknick hver gang vi har mulighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses.. det var jaggu på tide med en oktoberklubb ca 6 mnd på etterskudd ;o)

 

Jeg er mamman til ei jente på 21 mnd og lillemann som er født 23. oktober, er samboer og bor på Østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er snart 22 år og er mammaen til Amalie Marie som ble født den 18 oktober, og vi bor i Trondheim. Flere trøndere her kanskje?

På tide med et forum for oss oktobermammaer her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mammaen til (turbo-) Thea født 24 oktober, dagen etter fullmåne:) :) Har også ei datter til født den 24, men det var i mai -00.

Bor sammen med samboer (far til minsta) på et småbruk i Hedmark. Her har vi det flotters!!! Og spesielt påskeværet skal vi ikke klage på *:jippi:*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg er mammaen til Ella, født 27.oktober. Vi bor i Mexico med Ellas pappa/ min mann. Jeg har bodd i Mexico City i mer enn to år og har trivdes veldig godt med det, men jeg merker at perspektivet mitt har endret seg nå som vi har fått barn, så sannsynligvis flytter vi nok til Norge i løpet av det neste året (jeg vil helst flytte i morgen, men det har jeg ikke fått gehør for).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trivelig at du kom på dette "Spaniamamman". :)

 

Jeg er mamma til ei lita jente,født 15.10.10.

 

Vi bor i Ålesund. :)

 

Jeg jobber for tiden,da pappaen har sine 10 uker nå,men nå er jeg halvis og jeg gleeeeder meg til juni er over og jeg atter en gang skal nyte lange dager sammen med tulla mi. <3

 

satser p sol og sommer og mange turer ute i hagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greetings, oktobermammaer :)

 

Jeg har som flere andre av dere "hengt" her inne helt siden 1.trimester for noe som føles som uuueeendelig lang tid siden. Synes det er kjempekoselig å få høre om babyene deres som jeg har "kjent" allerede siden dem var små frø :)

 

Jeg er straks 28 år, bor like utenfor Bergen og "styrer" familien vår som består av meg og min kjære samboer, vårt lille kjærlighetsbarn født 23.oktober, en stolt storesøster på 9 år og det siste lille rampete tilskuddet i familien; en valp av rasen Welsh springer Spaniel på 4 mnd.

 

Håper vi kan være flinke å bruke klubbsiden, stas når alle har babyer på samme stadie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mamma til lille Sander som ble født 25. oktober.

Vi bor i Akershus sammen med pappa'n. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mamman til Erling Nikolay, som ble født 5.oktober. Vi og pappan/min mann bor i Lindesnes.

Som tidligere sagt, er koselig å høre hvordan det går med dere, siden vi har vært innpå her siden 1.tri. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er mammaen til to gutter på 9 og 4 år og lille tulla født på KK 09.10.10...

 

Vi bor på Sotra utenfor Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg er mammaen til Mathias som kom 18.10.10, og forandret livet mitt for alltid :) Dette en mitt første barn, og han var veldig ønsket :)

Og Nå ønsker vi oss en til, men venter til etter nyåret :)

Bor forresten i Drammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

hei !

Jeg er bare nye .

Jeg kommer med familie min fra Irland , menn 8 manade lengde ve bor i Norge i More og ramsdal

Gutten Min har fodt 21/10/10 i Dublin , Irland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...