Gå til innhold

Fant nettopp bilde av en naken dame på kameraet til mannen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han stod opp, jeg konfontrerte han.

Han begynte å grine, tok en dusj og gikk ut døra uten å si noe. Har ikke sett eller hørt fra han siden. Begynte på jobb kl to.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk uten å si noe?? For en voksen mann du har....not!

 

Du eller er han som begynte på jobb kl. to? For en pinsel å gå sånn og vente da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg, HI. Håper jeg aldri havner i en sånn situasjon, og håper for din del/deres del at dere klarer å ordne opp i det på et vis. Klarer å holde hodet kaldt og arbeide gjennom det, om det går. Til en del som har svart her, det er akkurat i sånne tilfeller det er godt med DiB! Det er velsignet deilig å kunne lufte tanker og få ting på papiret uten at du må ha ansiktet ditt med i full offentlighet. Det er velsignet godt å snakke ut om ting man ikke kan lufte andre steder. Er man heldig, treffer man på noen av de fornuftige dibbedamene og får gode råd med på veien, og så får man ta dibbehønsene med for det de er verdt..

Lykke til;HI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann.... Uff, håper det går bra med deg HI. Det høres ikke akkurat ut som reaksjonen til en uskyldig mann, dessverre :-(((

Håper dere klarer et godt samarbeid for barnas del sånn rent overflatisk i det minste.

God klem til deg HI :-((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på flere ting her, jeg, HI: du skrev at du lurte påom du skulle sende en sms til dama som eier bildet- vil det si at du vet hvem det er- og nr hennes? Er det slik at hUN har sendt ham et bilde av seg selv? Eller lå bildet i kameramappen til mannen, slik at det trolig er HAN som har knipset dette bildet selv? Hva slags bilde var dte- noe åpenbart hjemmelaget, eller kan det være et bilde han har knipset fra et "offentlig" sted? Vel, ut fra reaksjonen hans så antar jeg det er noe litt mer privat over det hele..

 

Men hvordan klarte du å ikke gyve løs på ham med spørsmål? han begynte å grine og du lot ham dusje og gå ut?? Hadde dte vært her hadde jeg vært rundt ham som en klegg til jeg hadde fått de svarene jeg ønsket, hvis ikke hadde jeg krepert av nerver og forvirring.. Hadde antakelig oppsøkt ham påjobb og forsøkt å tvære sannheten ut av ham, va rjeg deg- eller truet med noe alldelesoverilt om han ikke åpnet kjeften og pratet om det..

 

Uff, ønsker deg all mulig lykke og hell- håper det er en "naturlig" og ikke alt for vond forklaring på det hele..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15:33

 

Jeg vet hvem dama er, så jeg kan lett finne nummeret på gule sider.

Bildet var tatt i en stue, der hun står helt naken å flirer til kameraet.

Det er tatt med kameraet så det låg i kameramappen.

 

Jeg klarte bare ikke hamre løs når jeg gikk med småtten på armen. Vil ikke at han skulle få se oss krangle.

Jeg spurte han hvilken forklaring han hadde på det og hvor lenge det hadde pågått.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ oj oj....og for en passiv reaksjon fra hans side da! Jeg hadde nesten foretrukket litt mer bråk og krangel, ikke bare "eh .... buhuu" og så forsvinne ut av døra med halen mellom beina...

 

Nå er det på tide å få ham til å krype! Ta hevn! (Ikke ved å være utro selvfølgelig, men sår ham, la ham virkelig få kjenne det). Kjeft, rop, skjenn på ham! Få noen til å passe barna og si at han får ta fri fra jobben, om han virkelig gjør alt for barna. Så tar dere en skikkelig oppvask. Og for all del, ikke kast ham ut, da drar han jo bare rett i armene på elskerinnen. Og da er det du som er den store stygge ulven, og hun må trøste og bla bla bla. Oppsøk henne også, rip opp hele bilen hennes og kast en bøtte isvann i trynet på henne når hun åpner døra. Hvis hun er ansatt i det offentlige; lag plakater med navn og nummer og skriv hva hun har gjort...hehehehehehehehe.....hevnen er søøøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...