Gå til innhold

Fant nettopp bilde av en naken dame på kameraet til mannen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, mannen din er på jobb, du er hjemme og kjeder deg i perm, så du tenkte at du skulle lage litt liv her til det ellers traurige livet ditt.

 

Vel, det er ikke alle som tror på deg, vettu! For mange liknende historier som har versert her inne. Du var vel den samme dama som gav uttrykk for at forloveden hadde knullet stripperen på utdrikningslaget sitt?

 

Uansett, dersom du snakker sant? Hvem er kvinnen som er avbildet og hvorfor har du ikke tatt kontakt med henne???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette høres ikke bra ut, HI!

 

Føler virkelig med deg. Men jeg har vært på den andre siden og vil be deg tenke deg om før du "henger henne ut" som noen andre sier. Jeg møtte nemlig drømmemannen og han ga uttrykk for at han var singel men jobbet veldig mye. Jeg var betatt og gikk fem på. Plutselig hadde han blitt tatt på fersken av samboeren sin (de har ingen felles barn) og hun begynte å terrorisere meg. Drømmemannen var borte, men opp i det hele måtte jeg slite med denne terroriseringen.

 

Håper du finner ut av hva du vil. Jeg har nemlig sagt til min mann om at den dagen han er utro er det over og ut. Det er en sjanse... Men kanskje ser jeg annerledes på det dersom jeg står midt oppi det!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, jeg gir meg.

 

Var min tur til å trolle litt. Takk for alle tilbakemeldinger på tøvet mitt!

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups... det er nok ikke trolleri dere. Jeg er antagelig dama på kamerarullen til mannen din HI. Litt for mange sammentreff til at dette kan skje to steder i samme land samtidig.

 

Jeg vet jo godt hvem du er også så jeg har slitt litt med dette forholdet, men ja, mannen din (eller samboeren da) og jeg har vært fucking good friends ganske lenge.

Dessverre blir det sånn når du nekter ham fitte hjemme. Det er ikke noe mer mellom oss og jeg er ikke interessert i å overta ham. Han er ikke drømmemannen min akkurat, men han er ok å senga.

 

Avslutter gjerne dette hvis du er interessert i å beholde ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate så mange dumme mennesker det er her ute!

 

Hi, jeg har akkurat opplevd det samme. Er høygravid og mannen min har hatt et 2 mnd langt forhold til en kollega.

 

Vi prøver å finne ut av det for barna - føler at jeg er veldig avhengig av ham siden jeg også er høygravid..

 

Jeg tok kontakt med fastlegen min med èn gang, som henviste meg til psykolog. Vi har vært der sammen en gang også nå. Dette er INGEN unnskyldning - men dette forekommer (tydeligvis) oftere enn man tror, og hvis dere virkelig vil kan dette jobbes gjennom..

 

Fortell oss hvordan det går da....Uff, føler sånn med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bare tull. Beklager veldig det du går igjennom, men jeg har faktisk ikke opplevd det samme.

 

hi, en smule skamfull nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. skjerp dere..

utroskap er faktisk IKKE noe morro å oppleve,

og hvertfall IKKE noe morro å finne ut av selv.

 

synes synd på dama jeg..

 

Stå på og masse lykke til..

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en dørmatte du er!

 

Han knuller en kollega i 2 mnd og du tror at det er over og ut fordi det kom for en dag? Du må våkne opp! Du sier det selv, du er avhengig av ham og derfor blir du. Slutt å lure deg selv til å tro at ikke han sitter med all makt her. Han dumper deg snart for kollegaen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg valgte å lage denne tråden for å få letta litt på hjertet og kanskje få noen trøstende ord.

Men når enkelte ikke klarer å oppføre seg og ødelegger hele tråden min så gidder jeg ikke skrive noe mer her!

 

Jeg er blitt alenemor til to små og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Takk til dere som faktisk kom med trøstende ord. Setter pris på det.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Noen eier virkelig ikke skam i livet. Jeg håper inderlig ikke at du tar deg nær av alle idiotene, det er det ikke verdt. Håper dere klarer å finne en løsning som går å leve med for dere begge. Varm hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Man har vært for lenge på DiB når man er så følelsesmessig avstumpa og kynisk at man avfeier et hvert sårt innlegg med "troll" eller oppmerksomhetshigeri!

 

Jaja,bekrefter jo bare atter en gang hvor mange patetiske damer det er her inne.

 

HI, du har min dypeste medfølelse. Og jeg er nesten fristet til å beklage på vegne av enkelte her inne for deres oppførsel, men så synes jeg heller ikke de fortjener at noen gjør noen ting som helst for dem.

 

La oss gjerne høre hvordan det går videre. Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det er jo den ENESTE måten å reagere på når slikt hender. Bra vi har en vigilantegjeng som kan fortelle oss hvordan det skal gjøres.

 

Jeg har hatt to utro samboere og har ikke på noe tidspunkt ønsket å degradere meg til å snakke med deres utroskapspartnere. Samboeren min får si det som skal sies når han har vært idiot, sjuska hans har ikke taletid i min verden. Hun er ikke verd å låne øre til, så om jeg var HI, ville det ha vært svar på spm ditt. Men nå kjenner vi ikke HI, hun kan jo ha andre grunner. Kan jo hende hun er noe så sjeldent som et individ som tenker annerledes enn deg, 17:20!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også synd på deg, HI. Hvilken mann risikerer familien og sine barns trygghet for litt spenning i hverdagen...?? Nå skriver han riktig nok "Jeg gjør hva som helst for barna"- men det kom vel bare en smule for sent..??? Og i utgangspunktet burde det jo vært "Jeg gjør hva som helst for DEG".. Håper dere klarer å finne ut av dette, kommunisere, finne årsaken til at ting gikk slik.. Og jobbe sammen, svelge kameler og finne gode løsninger for de to små sin skyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere som lurer på hvorfor noen konsekvent velger å bruke nick på anonymforum...dette er en av grunnene;p

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...