Gå til innhold

er det noen her inne fremdeles??


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

Har hengt mest på BIM den siste tiden, men ting har gått litt opp og ned der. Har resultert i en SA og en MA, og status nå er ikke gravid. Stresser ikke så mye med neste graviditet nå, for det har vært litt tøft å ha en SA og en MA på så kort tid. Så nå er fokuset på å kose meg mest mulig med det gullet jeg har fra før!!

 

Hvordan står det til med dere og deres små?

 

Her blir barnehagegutten større for hver dag som går! Det dukker stadig opp nye ord, og jeg må si at jeg fryder meg over utviklingen! Nå nærmer det seg jo vår også - og jeg nyter å tusle etter han når han er på oppdagelsesferd i nabolaget! Gleder meg til å være mye ute med han, selv om det ikke er så mye tid igjen i hverdagen så har vi helgene.

 

så, er det noen her inne fremdeles?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Joda, er innom en gang innimellom og sjekker om det skjer noe. Men tiden flyr, både hjemme, på jobb og i det hele tatt...

 

Trist å høre at du igjen har mistet, jeg og gullet..:( Ønsker lykke til videre med prøvingen. Godt du fokuserer på å kose deg med gullet så lenge :)

 

Utvikling her også og det er spennende å se hvor stor gutten min blir for hver dag, uke og måned. Enda er det et begrenset utvalg ord han bruker - ikke så tidlig ute der altså. Men han gjør seg forstått så det holder - og han forstår det meste vi sier - også det vi tror han ikke forstår.

 

Har hatt vårens foreldresamtale i barnehagen og har fått høre at han er en skikkelig barnehagegutt - populær lekekamerat og en goding! Deler villig vekk med kos til personalet og storungene han kjenner. Godt det!

 

Ellers har vi slitt litt gjennom vinteren med falsk krupp og en del eksem - som selvsagt har forverret seg jo kaldere det har vært. Nå håper vi på herlige vårdager snart - selv om det ser ut som det kan bli veldig lenge til her i nord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Titter unnom i ny og ne, men tar meg ikke ofte tiden til å logge inn og skrive noe her lengre. :o(

 

Vi nyter gode dager, snuppa koser seg i barnehagen, har veldig utvikling på språk for tiden og det er SÅ stas!!! :) Har en fridag i uken som vi nyter sammen til det fulle, den dagen har vært gull verdt dette året.

 

Våren nærmer seg ja, og det er SÅ deilig. Å kunne være litt ute på de lyse ettermiddagene er herlig..

 

Godt å høre at du klarer å snu fokuset ditt mot gullet ditt etter en tøff tid, jeg og gullet. Lykke til med hva som enn måtte komme fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Nå er det lenge siden jeg har tittet innom, for her flyr virkelig dagene avgårde. Med en liten tass på 5 1/2 mnd som sover lite i løpet av dagen, og som ønsker underholdning blir det vanskelig med sånn luksus ;o) Det har vært en slitsom vinter for oss, med mye nattevåking og mye sykdom hos både trylla og meg. I tillegg har lillemann hatt endel mageknip. Jeg kan nesten ikke huske hvordan det føltes med mer enn 2 timers søvn sammenhengenede. Men heldigvis blir det lettere og lettere for hver uke som går.

 

Lille tryll er i full fart. Hun trives godt i bhg og skravler som en foss. Det kommer nye ord hver dag og hun snakker i hele setninger noen ganger. Det er skikkelig morro!! :o) Hun syns det er stas med lillebror, og er behjelpelig med det meste når det gjelder han.

 

Det er så deilig at våren er i anmarsj og at dagene er lysere. Vi er mye ute i hagen og trylla elsker og grave i grusen. Hun var redd for snøen så nå er det deilig med masse frisk luft.

 

Det var trist å høre at det ikke har gått så bra for dere, "jeg og gullet". Bedre lykke neste gang når dere finner ut at dere er klare for å prøve selv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei jenter! Det var trist å høre "jeg og gullet".

 

Ja er innom noen ganger, men lite tid og logger ikke inn. Nå har vi en liten jente på 6 uker og tassen er jo i full fres fra morgen til kveld. Elsker å se hva han lærer og gjør hele tiden.

 

Han snakker ikke så mye ennå, har mange ord, men han henger ennå litt etter. Men er nye ord hver dag og han forstår det meste. Han trives godt i barnehagen og vil ikke være med hjem. hehe-

 

Deilig med vår ute nå! I dag har vi vært på ahus å sett på helikopteret og sykebiler. Og på OSL for å se på fly- dette er en av mange ting han intereserer seg for.

 

Kos å "høre" litt hvordan det går med dere andre også! Både trist, sykdom, utvikling og annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, en stund siden jeg har vært innom her nå ja. Men er nå innom av og til for å se om det skjer noe. Blir mest BIM for tiden.

Trist å høre at det gikk som det gikk jeg og gullet. Vi var selv redde for det samme i jula og det var ikke noen god følelse.

Men nå har vi nå fremdeles ei lita jente i magen og allerede over 5 mnd på vei.

Ellers er det full fart i hverdagen med en livlig gutt som helst skal ha oppmerksomhet hele tiden, full jobb og 'nytt hus' som krever litt arbeid her og der.

Kommer flere og flere ord her og. Men ingen setninger ennå og mange ord som bare vi forstår.Har så vidt begynt med et par toordssetninger. Gjengangeren er 'sitte der' (sagt i beordrende tone så vi skal skjønne at vi får versågod sette oss der som han peker, hehe).

Det er virkelig herlig tid nå hvor vi kan være mye ute og slippe snøen som knerten ikke var veldig begeistra for.Og synes han sier og gjør nye ting hele tida om dagen. Og han er litt mer begeistra for stigeklatring en mamman setter pris på. Og så har han oppdaga at det går an å klatre på fjellknausen utenfor huset og.

 

Ha en fin vårtid alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ja det blir ikke mye tid til pc om dagen, men titter innom en gang i blant.

Lille gutt vokser å koser seg ute om dagen i det deilige vår været,, Er i barnehagen ca 4 dager i uka å trives stort sett med det, roper på mamma innimellom. Lillegutt har blitt veldig flink til å prate, får mye skryt av det i barnehagen.. Veldig koselig alder det her:):)

Nå er det bare 1 uke igjen til termin å da kommer det en liten jente, som også skal ha sitt, så det blir en hektisk sommer for oss.

Blir spennende å se hvordan han takler å dele mamma og pappa:)

Ha en riktig fin vår alle sammen

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...