Gå til innhold

Ødem, og kribling i føttene


Cosi

Anbefalte innlegg

Har begynt å få en hevelse i føttene, samt at jeg føler at jeg ikke klarer å sitte i ro eller slappe av på sofaen enkelte kvelder. Er nå 34 uker på vei.. Noen som har noen gode råd?? Bruker støttestrømper på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svarer på ditt innlegg når du svarte på mitt;)

Ser vi er like langt på vei, og jeg har også fått dette problemet. Jeg har gått med støttestrømper hverdag siden januar. Og det har hjulpet helt til nå, nå har hevelsene kommet for fult, både på morgenen, dagen og kvelden. Spesielt i føttene og hendene.

Eneste rådet jeg fikk da jeg var hos jordmor for 2 uker siden var å unngå salt drikke mye vann, og sitte med beina høyt.

Slik som jeg har forstått det, så må man bare prøve å leve med hevelsene fram til fødselen når man først har fått det:/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, skal sporenstreks ta meg en tur på apoteket i morgen og kjøpe Magnesium og ekstra støttestrømper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det skal hjelpe å spise avokado! Har ikke dette problemet selv, men hørte av en på svangerskapskurset at problemene hennes forsvant etter avokado-spising :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det skal hjelpe å spise avokado! Har ikke dette problemet selv, men hørte av en på svangerskapskurset at problemene hennes forsvant etter avokado-spising :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...