Gå til innhold

Hvordan går det med deres nyfødte.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Merker mye er glemt siden nr 1; ) Her går det i mat, mat,mat. Må gjerne gå rundt med han hele tiden, med en gang vi legger han ned i sengen våkner han. Han har mye mageknip.

Gruer meg litt til mannen min skal tilbake på jobb til uken. Får jo ikke gjort noe med han på armen hele tiden. Jada jeg vet jo at han er vant til å ligge trygt inne i magen min, jeg er bare litt sliten nå.

 

Har slitt ekstremt mye med amming denne gangen også, så d et hele topper seg nå og da. Har blitt en del barselstårer for å si det sånn;)

Men jeg koser meg også utrolig mye, jeg er jo så heldig som tross alt ha 2 nydelige barn.

Hvordan går det med dere andre som har født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du har det på samme måte som vi hadde det med nr 1. Vil bare anbefale dæ å prøve en osteopat på barnet grunnet all mageknipen. Vi prøvde en som heter Øivind på Nydalenklinikken og det ga gode resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også stort sett i amming, amming og amming dag og natt! han vil helst bli båret og våkner lett om vi legger ham ned.. tror det er ganske normalt;) men man blir jo sliten! Sliten og glad..

Prøv å få noen til å avlaste et par timer innimellom om du trenger hvile. det gjør underverker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det veldig greit. Minsten er lik broren sin, bare rolig og snill og sover mye. Sliter litt med ammingen, men har heldigvis nok melk så blir mye pumping og gir på flaske, men det fungerer bra så langt og håper ammingen går seg til etterhvert, Utrolig godt at formen min er så fin også. Milevis forskjell fra sist med en mye tyngre fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her går alt helt supert :) lille tulla er så snill , blid og fornøyd =) litt klaging på kvelden men sånn er det jo bare:) ammingen har funka helt fra første stund og lille tulla sover hele natta lang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei, i dag er minsten min 8 mnd. Har vært på kontroll i dag, og han er nå 10 kilo (10045) og 75,5 cm, kraftig plugg med andre ord. Ingen tenner er kommet fram ennå, men ellers vokser og gror han gitt. Har masse hår og lange øyevipper og smilehull, sjarmerer mor og alle rundt i senk he he. Nå er det også "timer" unna at krypinga sitter, og ikke minst at han kryper forrover - mye frustrasjon når det nå i lange tider bare har gått bakover he he. Hvordan ligger det ann med gullungene deres??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...