Gå til innhold

Trenger hjelp! Skal arrangere utdrikningslag til en gravid brud!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei damer!

Jeg skal arrangere utdrikningslag til mingravide venninne, hun er nå 8 uker på vei, og det er bare jeg som vet om det... derfor trenger jeg tips til hva vi kan finne på til dagen hennes... De andre venninnene våre kommer med ville forslag som overhodet ikke passer til en gravid og er dermed ikke noe hjelp i...

 

jeg ønsker så inderlig at hun ska få en minneverdig dag hvor hun koser seg og har det gøy, ikke bare sitter og ser på dritafulle venner...

Hun fortjener bare det beste!

 

Hun er 5 mnd på vei når hun gifter seg så hun er ca 4 - 4,5 når vi skal ha utdrinkingslaget så da vet alle om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, ikke lett det der!

 

Jeg var også gravid når jeg ble "drukket" ut, mine venninner tok meg med på laser skyting også gikk vi bare hjem til hu ene å spiste god mat å skravla å koste oss.

 

Men hva med å ta henne med på manikyr/pedikyr, en spa behandling, eller ta en ansiktsbehandling, ta noen bilder hos en fotograf/hobbyfotograf å bli litt styla?? Lage noe god mat hjemme hos noen eller bestille noe mat hjem. Dette var det første som slo meg.

 

Når vi hadde utdrikningslag der jeg var forlover laget vi rebusløp, hun ble "kidnappa" av en motorsyklist som ga henne en rebus. Hun skulle egentlig bli flydd i seilfly men det gikk i vasken, men etter det gikk det vel stort sett etter planen. Laget rebusløp til henne på gården til søstera til ei venninne, da måtte hun inn å måke hos grisungene, kjøre vannscooter, vi hoppa i høyet å hadde piknik. Sikkert noen andre ting også som jeg ikke husker i farten! Til slutt endte vi opp hjemme hos søstera hennes der vi spiste reker å drakk vin å skravla til langt på natt :-)

 

Håper du får mangen gode tips her inne, lykke til med å arrangere utdrikninslaget :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips!

 

planen hittil er:

- sminke kurs

- deretter fotoshoot med fotograf ( litt tull og litt fine bilder av henne alene og av henne med venner som hun kan få i album når de er klare kjenner fotografen og får rettigheter til alle bildene hvis vi betaler time pris for ham)

- så skla vi lage faviritt retten hennes når vi skal spise

- vi lager quiz om henne og noen leker vi vet hun liker

- Vi skal ha en gave lek, der lurer jeg på o jeg skal få det til å bli gaver til babyen som en slags baby shower... Hadde dere likt det? eller passer det seg ikke?? Litt usikker på den...

 

Dersom det ikke er så mange på gjestelisten (den har jeg ikke fått ennå) så tenkte jeg at vi skal reise ut på hytten vår etter fotoshoot og ha resten av kvelden der...

 

Jeg er bare redd for at det bli for kjedlig liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det hørtes kjempefint ut jeg!!

Sminkekurs og fotoshoot og alt sammen!

Og baby shower ville hvertfall jeg blitt veldig glad for!!!

Syns du har brukt fantasien godt og lagt sjel i at venninna di skal få en fin dag. Det kommer hun helt sikkert til å sette pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var vanskelig, men sjekket rundt på nettet etter hvordan folk har arrangert utdrikningslag... Du får se om noe passer:)

 

Brud som dildokonsulent

Vi arrangerte utdrikningslag hvor bruden fikk prøve seg som dildokonsulent. Dette satte igang latteren og ga oss mange morsomme fotos. Den ordentlige konsulenten fra Fantasia Norge var kjempeflink til å skape den rette stemningen og hadde med et stort utvalg produkter. Brudeparet fikk også en kjempeflott gave. Knallsuksess!!

 

Cowboy/girl

På mitt utdrikningslag ble jeg kledd ut som cowboy, med pistolbelte, lekepistol, cowboyhatt, dongeribukse og boots. Jeg ble hentet av en motorsykkel og tatt med til ett danseinstitutt hvor jeg måtte lære og danse Linedance. Det var kjempemoro. Etterpå gikk vi ut og spiste cowboymat.Senere på kvelden måtte jeg fremføre linedancen jeg hadde lært på et utested.

 

Gi bruden strippekurs!

I steden for å bestille en mannlig stripper til bruden, bestill en kvinnelig som kommer å holder kurs for dere! Finnes flere som gjør dette nå! Vi hyret inn ei som kom til et privat sted der vi var. Hun hadde med seg strippeklær&sko som bruden måtte ha på seg! Så var det i gang med musikk og teknikk osv! Kjempe morsomt! Bruden(og vi andre!) lærte noen tips om hvordan pirre sin kjære! Dette kan også selvfølgelig gjøres mindre skummelt ved at bruden ikke trenger ha på seg typiske strippe antrekk, og kan også arrangeres på en strippebar, hvor man også kan lære seg å henge i stanga, og hvor alle kan være med å lære! Både Brud og Brudgom var veldig fornøyd med dette! ;) (Obs, man bør være rimelig sikker på at bruden er ei som synes dette er morsomt, dette er ikke noe som passer for alle!)

 

Handle tur !

Vi ga "bruden" en handleliste og sendte henne inn på REMA 1000 for å handle i ført fangedrakt. Hun skulle ikke shoppe fr a hyllene, men andre kunders handlevogner...Det ble mye moro av dette.

 

Sleep-over

Alle i pysjamas, bruden får utdelt sin når hun kommer dit man skal være. Kjøp matchende sokker og ha en innekveld med film, singstar, mat, godteri og de klassiske jente greiene med litt fjortiss over seg. Da er det lett å ha alle mulige leker, med og uten drikke og gaver og lage masse minner. lag noe felles som bruden kan ha med seg inn i ekteskapet. Festen kan godt ha et tema som er noe bruden er opptatt av eller annet. Kan fint legge inn masse flaue momenter, dildoparty, sminkeparty og annet ettersom hva bruden kan like.

 

Syng inn en sang...

Som regel når to personer treffes så får de øynene opp for en sang. Dette er sikkert en ballade, men det er greit. Ta kontakt med et platestudio - spør om de kan hjelpe med denne sangen eller flere. Få hedersgjesten til å skrive en tekst om som bedre halvdel etter den melodien. Det lønner seg at ikke personen får alt for lang tid, men i bilen på vei til et nytt sted. Dette blir som regel strøkent morsomt når dette spilles under middagen eller lignende. Dette har jeg vært med på et par ganger og det er veldig synd at ikke jeg kan vise dere et eksempel.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres koselig ut, d viktigste er jo at d er noe som passer venninnen din. Du kjenner jo henne best:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok et kjempekoselig utdrikningslag!! :)

 

Da jeg fikk utdrikningslag, så spiste vi ute bl.a. og da fikk jeg gaver jeg skulle gjette hvem var fra. Det er vel litt vanskelig hvis det er babyting hun skal få, men et tips, ihvertfall.

 

Tror de hadde litt trøbbel med å få folk med på mitt lag (med tanke på reising osv, ikke at folk ikke ville;)), så mamma og svigermor var med. Jeg synes først det bare var flaut og teit, men det var kjempekoselig! De hadde bestemt at jeg skulle få et nytt antrekk for kvelden, så de spleisa på nye klær til meg, svigermor og mamma, så en shoppingrunde var en del av dagen. Veldig koselig.

 

Vi drakk heller ikke før på kvelden, siden vi skulle i sånn gummibåtrafting i 5-tida, så jeg gjorde masse flaue ting før den tid. Bl.a. spilte jeg på torvet (går jo an å få henne til å gjøre noe, samle inn penger til ett eller annet).

 

Manikyr fikk jeg også:)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...