Gå til innhold

Trodde nurket skulle komme men...


♥Mammsen&3prinsesser♥

Anbefalte innlegg

Søndagen satte det igang med rier, men de var temmelig usammenhengende. Dro ned til føden for en sjekk å kunne konstantere kun 1 cm åpning å livmortappen var ikke kommet skikkelig godt frem.

Jaja, hjem igjen å der ble de enda verre å hyppigere. Enkelte var så vonde at de pressa seg nedover føttene. Så etter en litt urolig natt dabbet det litt mer av før det økte opp litt mer igår kveld men ikke i nærheten av de jeg hadde på søndagskvelden.

Nå idag er det bare rolig. Det har liksom stoppa helt opp *snufs*

Så imorgen er det jordmor time å en liten sjekk der.

Kjenner bra med liv av den lille så det er jo betryggende men gud så skuffet jeg er siden jeg trodde at nååå skulle alt sette igang.

Prøver med sex her for å sette igang det hele men er vel bare å innse at selv enn hvor mye mamman vil få sin kjære baby i armene sine så er det snusmumrikken i magen som bestemmer den biten :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, kjedelig å bli lurt sånn, men da kommer nok nurket veldig snart! Pass på å hvile deg så du er klar når det går i gang! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det samme på lørdag. De var regelmessige og vonde, men ikke vonde nok tydeligvis, samme smertene som jeg huska fra forrige gang og. Dro for en sjekk jeg og, 3 cm og sentrert livmortapp. Men umoden og litt for mye kant... Vondtene mine hadde ikke effekt.... Vi dro hjem og på søndag når jeg våkna var det ikke vondt mer. Nå har jeg gitt opp hele fødselen :P Kan aldri tenke meg at ungen vil ut i det hele tatt.

 

Prøver å glemme at jeg har termin imårra, men ække lett når svigermor sender mld hver dag og spør om noe skjer..

 

Lykke til! Krysser fingra for oss! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanskje noe skjer her......

 

slimproppen gikk i natt og jeg hadde (veldig korte) rier hver 30 min stort sett hele natt. Men nå i dag er riene usammenhengende og ganske mild, så det skjer iallefall ikek med det første. Dette ligner veldig på forrige fødsel da, gikk et døgn med uregelmessige rier for det virkelig tok av dagen etter, så kanskje i morra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat innlegget ditt fra du skulle inn å sjekke...og tenkte, hvordan gikk det tro? Men så ser jeg her at du fortsatt har kul på magen=) lykke til da, det høres ikke ut som det er lenge igjen nå....jeg har 14 dager igjen, blir spennende å se når det skjer noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe Roselille dagen etter innlegget ditt kom prinsessa vår vettu.

Vannet gikk skvettevis dagen før å gikk å venta på riene men de satte ikke igang før midt på natta. kvart på ni på torsdagsmorgenen den 10 mars kom vår nydelige jente til verden å gud for en fantastisk følelse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...